Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fattar verkligen inte vad jag har gjort! Idag smällde kollegan igen dörren i ansiktet på mig. Jag vet att hon såg mig, vi hade ögonkontakt och hon drog igen dörren medvetet.
Jag blir tokig!
Hade jag varit du hade jag slitit upp dörren och frågat vad fan det är med henne! Antingen säger man ifrån om man är sur/arg på någon eller så släpper man det.

Jag blir arg bara jag tänker på det. Vuxna människa!
 
Reparatör-gubben fick ge upp trots sambons försök att hjälpa. Sambo hittade någon USB-kontakt och lyckades läsa sig till att en reparatör bara ska plugga in en liten avläsare där för att få reda på felet.
Sån hade ju inte gubben som tydligen mest satt på kontoret normalt. Eh, ok.. :confused:
Sa till sambon att ”nä, men jag drar väl till kliniken idag och behandlar din patienter! Jag tar med mig en instruktionsbok!”
Känns lite på den nivån.. 😂👎
 
När man hittar Barbapappa i frysen.. Ops!
835039EA-D576-4A50-B127-BE6A8F207FAB.jpeg
 
Du får konfrontera h*n och fråga vad f**n det är som pågår.
Helt oacceptebelt beteende :mad:
Hade jag varit du hade jag slitit upp dörren och frågat vad fan det är med henne! Antingen säger man ifrån om man är sur/arg på någon eller så släpper man det.

Jag blir arg bara jag tänker på det. Vuxna människa!

Jag blev så paff att jag inte kom för mig att säga något. Hon gick ut och jag till matsalen så vi har inte setts mer idag. Mycket mycket märkligt beteende.
Vad har jag gjort liksom?
 
Intensiv förmiddag och gårdagen med egentligen från tidig morgon till ganska sent så nu ska jag ta det lite lugnt en stund innan kvällsbestyren. Ute är det soligt med en del moln.
 
Hundarna har varit ute och har fatt mat. Diva ar bara ARG sa fort Tate ror pa sig ... Hon loper sa det ar dags att ta fram buren till henne igen. Rottisen som aldrig skaller har redan skallt ut honom efter noter flera ganger pa morgonen. 🙄
 
Gjorde ett smart val i morse och tog bilen, på vägen hörde jag att tåget var försenat pga av spårfel! Väl på universitet så var det dock väldigt ont om parkeringsplatser så det blev en promenad från parkeringen.
När jag åkte hem kom jag på att jag hade glömt min laddarkabel till datorn. 🙈 tack och lov fick jag tag på en kurskamrat som var kvar och kunde hämta den åt mig. ❤

Väl hemma har jag plockat ur och i diskmaskinen och tvättmaskinen och nu ska jag försöka få tag på en uppsats som inte är digitaliserad. 🙄 Den vore guld värd för min uppsats, för då skulle jag kunna ta den smala frågan jag vill och hänvisa till uppsatsen som har gjort den översiktliga forskningen.
 
Har lett första SI-mötet med två programkamrater. Det gick nog bra.

Lyssnat på veckans föreläsning i hälso- och sjukvårdsrätt.

Nu hänga en maskin tvätt och sen hämta barnet.
 
jag skulle gå hem. Naturligt vis börjar det spöregna så fort jag tänkte det.. Och paraplyet är så klart i bilen :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 195
Senast: zarmino
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 111
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 912
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp