Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött som tusan men på plats och reda att starta igång. Bra för att jag fick börja senare igår fick jag börja tidigare idag *gäsp*

Ljudbok på i örat så kör vi
 
Tog lite sovmorgon då äldsta dottern ska åka buss till skolan och yngsta ska till farmor. Ligget i sängen än men bör nog gå upp och sen väcka ungarna för att äta frukost och fixa djuren innan vi ska gå till bussen :)
 
Stackars tågpersonal, vagn 2 som brukar vara den obokade vagnen för alla oss pendlare finns inte och tåget är typ fullbokat. Dessutom går det inte att gå igenom hela tåget invändigt, så de som hamnade i fel vagn står och tjatar om att de borde få sittplats i den vagn de är. 🙄 Lite kaos kan man säga. 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 195
Senast: zarmino
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 111
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 920
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp