Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit till universitet och suttit av 3 h och funderat varför, trevligt i och med för sig men jag har inte lärt mig något nytt. Pratade i telefon med en kurskamrat på vägen hem som inte var med på lektionen och hen ville kolla vad vi hade gjort. Bokbussen stod på gården när jag kom hem så jag fick rusa in och hämta min böcker, älskar min bokbuss och bibliotekarien, idag förstärkt med två som skulle lära sig systemet, lika härliga de också! :love: Snart iväg för föreningsträning!
 
Sitter och jobbar iväg det sista, har ca en timme kvar. Har varit en lång dag med jobb hemifrån men jag tog längre lunchrast och passade på att njuta av dagen (annars hade jag varit klar för ett tag sedan). Funderar på vad jag ska göra för mat till kvällen, lutar åt någon varma mackor-variant.
 
Eftersom många engagerat sig i mitt nyvunna wannabe-konstnärs-intresse kan jag nu uppdatera med att jag precis skissat upp basen för min ”bordellmålning” 😅🎨

36765
 
För förkyld för mötet idag, blev istället en kaffe i solen utanför universitetet med en vän och sedan åka hem och vila i sängen.
Till slut efter mycket trasslande och stirrighet lämnat in min skriftliga uppgift ikväll. Så skönt!
 
Varit på del två av psykosträffarna/informationsträffar. Superintressant! Får en helt annan inblick i vad det innebär att leva med psykossjukdom, både som patient och anhörig.
Kan även tipsa om verkligheten i p3 som har ett avsnitt om en tjej som hade en psykos, avsnittet heter mitt liv på tv. Lyssnade på det igår och tyckte det var intressant!
 
Kan även tipsa om verkligheten i p3 som har ett avsnitt om en tjej som hade en psykos, avsnittet heter mitt liv på tv. Lyssnade på det igår och tyckte det var intressant!

Ja, det är verkligen intressant att lyssna på! Min man har berättat hur det var för honom, det är svårt att föreställa sig det hela
 
Dags att ga ta paron kartet av Princess Diva :crazy: (det behovs en mycket atravard godis da hon hittat det aldeles sjalv och nu vaktar det :banghead:) och ga isang. I morgon blir det en lang dag ... Husbussen ska packas for helgen och jag maste aka och handla nu hundmat. Tater Tot vagrar att ata den vi har och som han atit forut. Den duger inte alls nu. Efter 3 1/2 dagars matvagran (jag trodde det var for att Diva loper, han matvagrar ibland ett par dagar da) far han nu vad jag har hemma som han behagar ata.
 
Sitter och dricker te och är skitsur över att fortfarande vara sjuk. Har sett fram emot denna jobbveckan länge (bara roliga saker hela veckan) men har varit sjuk hela veckan 😔 kände mig nästan frisk igår och planerade att gå till jobbet idag men nä då vaknar jag mitt i natten av världens halsont. Lägg till huvudvärk och feber som grädde på moset 🤬
 
Sitter i bilen utanför affären och väntar på att dem ska öppna. Har fått uppdraget att fixa frallor till byggmötet idag. Bageriet öppnar dock inte förrän vid åtta och jag har annat att göra nu på morgonen så det blir att köpa alla grejer i affären och bre egna mackor sen 👍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 195
Senast: zarmino
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 111
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 912
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp