Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Diskuterar litterära salonger och har precis ätit detta:

36136
 
Nya tider, nya trådar!
Jag skriver en tjatig uppsats om etik och moral, dricker rödvin och flätar hår på BARN. Vad gör ni?
Skriver på bakgrunden i ett PM som jag utlovat att skicka in idag men det är lite knepigt då både jag och läsaren har mycket goda kunskaper i ämnet och det känns lite lätt löjligt. Tittar lite på EM i fälttävlan (jag hann inte kolla i helgen) för att distrahera mig.
 
Jag har handlat och gjorde en snabb "lunch" en hard brod skiva med "bread & butter" gurka.:d
Nu ska jag ta en mycket kort "nap" innan jag ska ivag och kora skolbarn igen. :p
 
Borstar tänderna och ska ut och nattakissa hundbarnet. Dax för jobb imorn igen efter fem dagar ledigt..
 
Nya tider, nya trådar!
Jag skriver en tjatig uppsats om etik och moral, dricker rödvin och flätar hår på BARN. Vad gör ni?
Har petat in lite fler detaljer i ett släktforskningsprojekt ikväll. Det innebar att de stackars gamla ögonen fick försöka tyda 1700-tals-handstil. Tillika FUL krafsig sådan............ :nailbiting: :crazy:

Nu är hästarna inne, katten nattad, tänderna borstade (på mig alltså - inte på katten ;) ) och jag ska väl gå och lägga mig om sisådär en halvtimme, tänkte jag.
 
Surar efter att ha blivit irriterad på särbon hur han resonerat saker och ting just nu . Tur jag träffar han 3 hyr i veckan iallafall
 
Kollar på uråldriga avsnitt av Law&Order och inser hur mycket och hur lite världen har förändrats - de är intressanta eftersom de använde fall från RL och speglade hur samhället var då.
 
Inget speciellt. Kom in. Gav Jinns kvällsmålet. Tog en snabbdusch och sen har jag inte kommit längre.
Juste väntar på tevatten - kvällsro


@tuaphua det där kaffet såg intressant ut. Har aldrig sett det.
 
Meh nu vet jag inte hur jag tänkte. Fick precis en notis om att dubbelkolla en räkning. Så här dags?
Nej det tar jag imorgon förmiddag. Nån måtta på galenskapen får det ändå vara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 192
Senast: zarmino
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 109
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 891
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp