Vad gör vi del 106

Matat fåglarna, de äter en hel del. Fast jag tror att skatorna tar det mesta
Duschat mina landisar, de gillar det och blir lite "pilska" av en ljummen dusch
Kört vb och pumpracet i 2 kar
Nu kväll
 
Vad gulligt sagt!

Bästa myskompisen! Tom mina vänner som annars inte direkt gillar hundar brukar tycka om mina pappskallar.

De är ju så himla tacksamma att hålla på med. De är alltid glada, är med på allt, väldigt sociala, så lätta att hantera och träna öht.
Jag kommer aldrig skaffa hund av annan ras. Pappisar for life! :love:

Jag håller med om att du gör strålande reklam för rasen! Blir också sugen på en liten pappis! :love:
 
@tanten
Hoppas de kan hjälpa dig! Massa krya på dig! :heart

Jag fick såna balansproblem att jag inte kunde gå, fick krypa runt hemma för några år sedan. Trodde själv först det var kristallsjukan och slängde mig hej vilt enligt instruktioner utan bättring.
Det trodde läkaren sen var virus som satt sig på balansorganen i öronen. Men antar att de redan kollat sånt?
 
Jag håller med om att du gör strålande reklam för rasen! Blir också sugen på en liten pappis! :love:
Gulligt sagt!
MigganDekorerad.png


Fortfarande sugen? :angel:
Vi gick halft vilse på någon jävla skärgårdsö. Och fick vada över någon sumpmark, klättra i skogen och pressa oss genom en äng med en miljard små, mini-kardborrar. Som givetvis satte sig i hela ena hundens öron, mage, bröst, svans, ben. 😅 Tur att hon var så söt! :love:
 
Nej då men ett perfekt tillfälle att stärka sig med lite valfritt vin... eller kanske glögg? Vi går ju mot den säsongen :D

Eh ja har redan hällt upp...
Spolar i kranar, känner på rör och packningar. Är det kondens? Ser jag en droppe nånstans? :cautious::nailbiting:
Tappar snart besinningen 😅
Kranen blev dock helt ok även om jag personligen hade valt en annan kanske... (den lilla märkliga pipen är pump för diskmedel, pumpas upp från behållare undertill pga förra ägaren tyckte att det var olidligt fult med en flaska diskmedel stående nånstans tydligen...

5812D359-ED33-4760-B10F-896FF7D4286F.jpeg
 
@tanten
Hoppas de kan hjälpa dig! Massa krya på dig! :heart

Jag fick såna balansproblem att jag inte kunde gå, fick krypa runt hemma för några år sedan. Trodde själv först det var kristallsjukan och slängde mig hej vilt enligt instruktioner utan bättring.
Det trodde läkaren sen var virus som satt sig på balansorganen i öronen. Men antar att de redan kollat sånt?
Tack.

De har kollat att jag inte har nån infektion. I övrigt så stiger blodtrycket timme för timme. Ingen vet varför.

Nu ska jag få övermatta på akuten. Allt är bättre än den här kala cellen jag tillbringat dagen i.
 
Tack.

De har kollat att jag inte har nån infektion. I övrigt så stiger blodtrycket timme för timme. Ingen vet varför.

Nu ska jag få övermatta på akuten. Allt är bättre än den här kala cellen jag tillbringat dagen i.
Det låter inte roligt att ingen vet varför blodtrycket stiger, men BRA att dom inte släpper hem dig ;)
Krya på dig och ta hand om dig!! Kram :heart
P.s spana inte in snygga läkare för då stiger blodtrycker bara mera! :angel:
 
Tack.

De har kollat att jag inte har nån infektion. I övrigt så stiger blodtrycket timme för timme. Ingen vet varför.

Nu ska jag få övermatta på akuten. Allt är bättre än den här kala cellen jag tillbringat dagen i.

Håller med ovan om tur att de inte släpper hem dig! Hoppas de kan finna orsaken och fixa det! :heart
 
Gulligt sagt! Visa bifogad fil 37823

Fortfarande sugen? :angel:
Vi gick halft vilse på någon jävla skärgårdsö. Och fick vada över någon sumpmark, klättra i skogen och pressa oss genom en äng med en miljard små, mini-kardborrar. Som givetvis satte sig i hela ena hundens öron, mage, bröst, svans, ben. 😅 Tur att hon var så söt! :love:
:laugh: Vi har en liknande liten fluffig sak nu, så jag tror jag skulle kunna stå ut med den delen också!
IMG_20190811_133113185_HDR.jpg

Våran är dock en liten blandras med diverse rädslor, en omplacering och jag älskar henne till månen och tillbaka, men om vi någonsin skaffar en till vill jag göra mitt allra bästa för att hitta en som är lite mindre... fånig :o:laugh:
 
Tack.

De har kollat att jag inte har nån infektion. I övrigt så stiger blodtrycket timme för timme. Ingen vet varför.

Nu ska jag få övermatta på akuten. Allt är bättre än den här kala cellen jag tillbringat dagen i.
Stackars! Hoppas du blir väl omhändertagen och att de både hittar och löser felet :heart
 
Det luktar bränt här. Jag skulle värma en halv tetra med morotssoppa i mikron och ställde in hela tetran som den var. Efter ett tag noterade jag att det slog flammor inne i mikron. Botten på tetran brann.

Det är väl ett tunt lager metallfolie inuti tetran? Har gjort typ samma sak.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 099
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
463
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 059
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
812
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp