Vad gör vi del 106

Seriöst, det räcker med dimman som är i min hjärna på mornarna. Behöver inte köra genom ärtsoppa de 5-6 milen till jobbet också :cautious:
 
Har just ätit god frukost och druckit kaffe. Nu lite extra koffeinfritt kaffe samtidigt som jag kokar ägg till lunchen. Sen smälta maten innan en springtur :).
 
Ja, gillar dom egentligen inte heller. Å egentligen borde det inte spela någon roll vem som taggar vem, säger inte mer om deras relation ändå.

Även om jag inte må ha många vänner har jag åtminstone en som jag håller hårt i, hon och jag är väldigt lika varandra (även om det skiljer flera år mellan oss) och det kan gå ett bra tag mellan vi hör av oss, men vi är där för varandra och hon är precis så som jag tänker mig en riktig vän.
De andra "vännerna" jag har är väl mest bekanta.

Det beror ju på vart du håller hus, mitt minne sviker mig börjar bli gammal å glömsk. ;) :p

Jag bor utanför Smålandsstenar.
 
En massa ångest idag, så blir hemma från skolan. Skulle på möte med ett råd på universitetet i eftermiddag, men klarar inte av att sitta där och låtsas som att det enda jag tänker på är kvalitetsgranskning av utbildning..
Funderar på att åka ut till min älskade häst hos fodervärden idag, det skulle nog göra livet lättare.
 
Usch, knappt kunnat sova i natt pga orolig för ponnyhästen. Ska ut och prata med stallägaren och höra vad hon tror. Känns alltid lättare att bolla med någon kunnig. Jag menar, min man vet vad som är fram och bak på hästen men inte mycket mer än så.
Ska åka till stan och köpa lucern. Jag tror det är lika bra. Innan det går för långt.
Samtidigt vet jag inte vad jag ska göra den dagen tänderna lägger av helt.. Han älskar att äta och att fodra med gröt skulle förmodligen inte vara tillräckligt för att stilla hans matbegär. Men att ta beslutet.. Usch usch, jag vill inte ens tänka på det! Jag börjar lipa redan nu. Även om jag inte träffar honom så ofta längre pga avståndet är han ändå min älskade lilla traktor.
 
Vaknar och mår helt okej. Just det. Jobbar kväll. Mår inte alls bra längre. Sjukskrev mig just ikväll. VET att det är jobbkvällarna är värst och det är de jag mår dåligt över! Andra kvällsturen är för jävlig i närmast ÖVERLAPPADE besök!!! Är det konstigt att man mår som man gör?!. Inte ett dugg!!! Har jobbat två dagpass men kväll bara knyter sig så sjukanmälde mig till kvällen (inom fem dagar så ska ju inte bli karensavdrag) och satsar på dag imorgon; ska på befömningssamtal med previa på arbetstid.
 
En massa ångest idag, så blir hemma från skolan. Skulle på möte med ett råd på universitetet i eftermiddag, men klarar inte av att sitta där och låtsas som att det enda jag tänker på är kvalitetsgranskning av utbildning..
Funderar på att åka ut till min älskade häst hos fodervärden idag, det skulle nog göra livet lättare.

Gör det du mår bra av ❤
 
Usch, knappt kunnat sova i natt pga orolig för ponnyhästen. Ska ut och prata med stallägaren och höra vad hon tror. Känns alltid lättare att bolla med någon kunnig. Jag menar, min man vet vad som är fram och bak på hästen men inte mycket mer än så.
Ska åka till stan och köpa lucern. Jag tror det är lika bra. Innan det går för långt.
Samtidigt vet jag inte vad jag ska göra den dagen tänderna lägger av helt.. Han älskar att äta och att fodra med gröt skulle förmodligen inte vara tillräckligt för att stilla hans matbegär. Men att ta beslutet.. Usch usch, jag vill inte ens tänka på det! Jag börjar lipa redan nu. Även om jag inte träffar honom så ofta längre pga avståndet är han ändå min älskade lilla traktor.
Det är ett hemskt beslutet att behöva ta 🙁
 
1,5 timme kvar. Har migrän så det får gärna gå snabbt så att jag kan cykla hem och lägga mig. Måste dock luncha hästarna först...
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 925
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 480
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
791
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp