Vad gör vi del 106

Kom precis på den perfekta födelsedagspresenten till det 6-åriga brorsbarnet. Han ÄLSKAR dammsugare (alltså bakverket ;) ), så han ska få ett gäng hembakade :) ! Så ikväll blir det till att baka födelsedagspresent! Tänkte att han kunde få sin present i en av mina "loppade" muminplåtburkar..... Det blir nog bra :)!
 
Jag har för ovanlighetens skull sovit väldigt gott! Men så stupade jag i säng redan vid 10 efter en väldigt lång dag på jobbet med externutbildning för personer som jobbar på myndigheter. Åkte till jobbet kvart i sex på morgonen och var hemma kvart i åtta på kvällen, så jag var helt slut. Nu sitter jag hur som helst vid brasan, dricker kaffe och rättar tentor i väntan på att jag ska åka iväg och byta däck på bilen. Sedan blir det gymmet, skogspromenad med hundarna och därefter tentarättning resten av dagen och hela helgen.
 
Söker jobb och känner mig duktig. Har en förkortad arbetsdag idag då sambon kommer hem vid 12 :love: Så efter jobbsök blir det iväg till Höör för att storhandla. Hade massor att göra igår och kryssade av sista sysslan kl 21.10 igår, så förtjänar att ta helg tidigt.

/Mvh, försöker normalisera hemmafru som ett arbete :angel:
 
Har ar klockan 11:30 pa kvallen och jag har just kommit hem efter att ha kort (fick fragan om jag ville vara med och kora high school (gymnasie) football teamet, dance teamet, eller cheerleaders till en match i en narbelagen stad. Vara killar forlorade med 37 - 3 :cautious: :arghh: ... Det kan ha varit storre forlust, jag gick tillbaka till bussen efter 2/3 av matchen och da var det 37- 3.

"Vart" dance team var himla duktiga ... trots att vi uppenbarligen inte har nagot "marching band" som den skolan vi var till hade. Och bra var de ocksa. :cautious: Och deras "dancing team" var helt fantastiskt duktiga. Vara ungdommar var lite som den fattiga slaktingen. Och jag som tycker att var skola ar sa himla bra, deras lokaler ar super fina, de har 21 elever per larare i snitt, deras "art, musik, och physical education department" ar fantastiskt ... Men visst marks det att var highschool ar "rankad" 49 i staten, och Sherwoods ar rankad #22. Det ar ganska klart att var stad har en "lagre" socioeconomic "status".
 
Försöker skriva på väldigt rörig uppgift där tidslinjen är väldigt oklar och uppgiftsskrivaren säger att ”personalen tycker att barnet är som andra barn, leker inte med andra barn och tyr sig till personalen” :rofl:

Annars ska jag lyssna lite mer på föreläsningar och vika tvätt. Jag vill gärna anteckna men det går inte att anteckna till den föreläsaren vi har nu för hen hoppar fram och tillbaka mellan ämnen, gör utvikningar och är lite svår att följa men det finns enormt mycket kunskap.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 867
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 439
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
791
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp