Vad gör vi del 106

Jag vet. Tack och lov slåss vi om olika storlekar.

Gör vi? Jag kommer köpa M gissar jag! Svårt om man beställer online dock! Den ser LÅNG ut! Modellen är 1.77 och den ser hellång ut på henne när hon har klackar! :laugh:

Är även lite sugen på denna paljettklänning... men väntar med att beställa till den andra klänningen blir tillgänglig. Var nyss i Zara-butiken och de hade inga klänningar öht.

6895300630_1_1_1.jpg
 
Gör vi? Jag kommer köpa M gissar jag! Svårt om man beställer online dock! Den ser LÅNG ut! Modellen är 1.77 och den ser hellång ut på henne när hon har klackar! :laugh:

Är även lite sugen på denna paljettklänning... men väntar med att beställa till den andra klänningen blir tillgänglig. Var nyss i Zara-butiken och de hade inga klänningar öht.

6895300630_1_1_1.jpg

Den måste ju nå runt:D
 
Varit och pussat på ponny. Stallägaren var inte hemma men jag ska prata med henne imorgon. Åkte till stan och köpte en säck lucern i alla fall. Ska börja ge det imorgon. Ponny är pigg i varje fall, tigger som tusan gör han också. Jag har varit för generös med godis och morötter :D
Känner mig lite lugnare nu, han är ju inte döende på något sätt. Bara ovanligt smal för att vara honom (som alltid varit modell välvadderad köttbulle). Han mår inte dåligt av att gå ner några kilo, bara han inte fortsätter gå ner för mycket och för snabbt.

Nu ska jag dricka kaffe och försöka komma på något att pyssla med. Eller om jag skulle gå och duscha.
 
I morse var jag till Ackis för att ta blodprov. De fick sticka mig 3 gg för att få blod, 7 rör... :crazy:
Sedan till apoteket för att hämta ut min Apodos.
Hade tid till min husläkare 13.30, fick komma in 13.45. Var ute därifrån 14...
Min BS kom sedan, och gick efter en kvart
 
Gör vi? Jag kommer köpa M gissar jag! Svårt om man beställer online dock! Den ser LÅNG ut! Modellen är 1.77 och den ser hellång ut på henne när hon har klackar! :laugh:

Är även lite sugen på denna paljettklänning... men väntar med att beställa till den andra klänningen blir tillgänglig. Var nyss i Zara-butiken och de hade inga klänningar öht.

6895300630_1_1_1.jpg
Den är fin, men jag tycker det ser lite märkligt ut som att den orangea borde vara över den rosa istället för tvärtom?
 
Har varit hos frisören :love: önskar mitt hår växte fortare så jag kunde gå dit oftare. Känner att jag verkligen upptäckt detta med ”vardagslyx”! Funderar på om jag ska unna mig en ansiktsbehandling eller något annat onödigt också..
 
Neeej! Det är ju därför den är fin! Hade den orangea varit över hade ju inte den rosa färgen synts ordentligt :love:
JAG skulle aldrig ha på mig den pga är alldeles för basic, men tycker den var himla fin som den är!
Va tycker du klänningen/klänningarna är flr basic :eek: !

Tänker mest på själva snittet. Linneklänniningen närmast kroppen. Men du har iofs rätt då lär man inte se den. Eller sitter klänningarna ihop?
 
Va tycker du klänningen/klänningarna är flr basic :eek: !

Tänker mest på själva snittet. Linneklänniningen närmast kroppen. Men du har iofs rätt då lär man inte se den. Eller sitter klänningarna ihop?
Haha nej, JAG är för basic!!! :rofl: det mest spännande jag har i min garderob är.. eller nej, det finns ingenting spännande i min garderob :D

Jaa jag tänker att de sitter ihop i en klänning.. men kan ha fel!
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 851
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 432
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
791
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp