Vad gör vi del 106

Men vaddå inget spännande :crazy: ta tex klänningen du la in i jultråden! Den är läcker!
Nu blandar du ihop mig med någon som har klänningar :D däremot har jag ju köpt den lurviga jultröjan med neonfärgad järnek - DET är mitt mest spännande plagg! :D Annars är det blåjeans och koftor/tjocktröjor i svart och grått som regerar :down: (har för dålig självkänsla för att ha häftiga kläder + är lärare = ”stilren” och tråkig)
 
Nu blandar du ihop mig med någon som har klänningar :D däremot har jag ju köpt den lurviga jultröjan med neonfärgad järnek - DET är mitt mest spännande plagg! :D Annars är det blåjeans och koftor/tjocktröjor i svart och grått som regerar :down: (har för dålig självkänsla för att ha häftiga kläder + är lärare = ”stilren” och tråkig)
Din högtidsklänning är inte fy skam!
 
Äter knäckebröd med Fyra fröer från Carlshamn som om det vore smågodis.
Katten snarkar.
Jag har en hel låda med hästgrejer jag borde gå igenom och se vad som ska sparas och vad som ska säljas.

Funderar dessutom på hur jag ska göra med min fina sadel. Den har legat ute på annons i över ett år. Lågt pris för vad man får för pengarna. Men ingen nappar.. Borde jag kränga iväg den superbilligt (alltså typ 2000 kr, en sadel som jag fick värderad till 8000 och som jag försökt sälja för 4500)? Jag behöver pengar mer än sadel just nu.. Maken har en inkomst på 7500 och det täcker knappt mat, bensin och hyra :crazy: Tur att jag tjänar pengar. Men det blir ju inte många kronor över varje månad..
Suck. Varför kan det inte bara lösa sig för oss? Jag önskar mig ett fast jobb och stabil inkomst :arghh:
 
ssk på previa sa att detta blir jobbrelaterat o att om fler som sjukskriver sig o anger det som jobbrelaterat kommer det tas på allvar, att nån får komma ut och åka med och se hur realiteten är! o när jag sa att vi oftast har 4-5 besök på 10-15 min på en timme utan gångavstånd vart hon förskräckt över hur illa det är....såatte nu har jag dratt igång karusellen. Inte en dag för tidigt!

Tagit det lugnt hemma, till och med slumrat till en stund vilket var skönt!
 
Äter knäckebröd med Fyra fröer från Carlshamn som om det vore smågodis.
Katten snarkar.
Jag har en hel låda med hästgrejer jag borde gå igenom och se vad som ska sparas och vad som ska säljas.

Funderar dessutom på hur jag ska göra med min fina sadel. Den har legat ute på annons i över ett år. Lågt pris för vad man får för pengarna. Men ingen nappar.. Borde jag kränga iväg den superbilligt (alltså typ 2000 kr, en sadel som jag fick värderad till 8000 och som jag försökt sälja för 4500)? Jag behöver pengar mer än sadel just nu.. Maken har en inkomst på 7500 och det täcker knappt mat, bensin och hyra :crazy: Tur att jag tjänar pengar. Men det blir ju inte många kronor över varje månad..
Suck. Varför kan det inte bara lösa sig för oss? Jag önskar mig ett fast jobb och stabil inkomst :arghh:
Kan du inte lämna in till en sadelutprovare? Bara kräng iväg den annars. Och sluta köp tyger ;) :D
 
Kul ju! Vad ska du göra?? :)
Jag ska också till frissan snart (på onsdag) men är inte så spännande grejer, går dit en gång i månaden och fixar färgen och toppar lite typ

Mitt hår är KAOS. Har typ något silvrigt med gröna toner i längderna, det är helt ok för min del, men jag la en silvertoning som färgade min gråbruna utväxt rödbrun (?!) :rofl:, Så jag tänkte att dom skulle få fixa till det i alla fall. Är orimligt sugen på att ha lavender eller någon slags gråbrun med smutsigt lila toner. Men vi får väl se, först ska utväxten fixas. :cautious:
 
Mitt hår är KAOS. Har typ något silvrigt med gröna toner i längderna, det är helt ok för min del, men jag la en silvertoning som färgade min gråbruna utväxt rödbrun (?!) :rofl:, Så jag tänkte att dom skulle få fixa till det i alla fall. Är orimligt sugen på att ha lavender eller någon slags gråbrun med smutsigt lila toner. Men vi får väl se, först ska utväxten fixas. :cautious:

Ok kaoz. Slutsats: färga aldrig hemma ;) Låter riktigt snyggt med lavender! Måste du bleka först? Jag är taggad på ngn ljusare rosa ton men tvekar pga vet inte om jag vågar vitbleka först.
 
Ok kaoz. Slutsats: färga aldrig hemma ;) Låter riktigt snyggt med lavender! Måste du bleka först? Jag är taggad på ngn ljusare rosa ton men tvekar pga vet inte om jag vågar vitbleka först.

Sist jag gick till frisör så fick jag kapa typ 40 cm hår pga att dom brände sönder mitt hår. :angel: Har dock väntat i några månader på att gå till den här frisören, hon har alltid varit duktig!

Tror inte att jag måste bleka först! I alla fall inte om jag vill ha smutsbrunt med lavender.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
67 828
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
458
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 898
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
807
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp