Vad gör vi del 106

Jag ar trott. Rejalt trott. Jag hade behovt sova, men det ar for mycket att gora just nu. UGH.
Jag har atminstone insett hur man tar ut det icke fungerande batteriet i Maken's dator for att bestalla ett nytt, forhoppningsvis fungerande, och kanner mig hur duktig som helst. :p
 
Jag lever än, Jag håller ut. Men fan vad jag är trött.
Så Trött att jag inte kan slappna av, och jag har dragit en ryggmuskel.
 
Efter att ha skippat allt vad plugg heter idag så sitter jag nu och skriver på någon slags projektplan. Redan haft ett krissamtal med en vän ikväll om källor..
I och med att jag inte kommer ha något konkret resultat av arbetet alls, vilket är syftet med det, känns det som att projektplanen måste bli riktigt bra.

Funderar just nu mest över varför jag inte kan göra som alla andra och göra objekt och saker man kan ta på. Varför måste min konst vara så abstrakt att den inte ens existerar på annat ställe än känns i folks huvud? ☹
Jag hatar konst.
 
Hemma igen och det har sporegnat hela dagen. Utom nar jag satt inne en stund och solen kom fram. Och VAR tror ni alla mina paraplyer var? och regn jackor? :cautious:
Jag var aldeles for trott for att verkligen laga mat, sa jag gravde fram lite tomat och basil soppa (med lite butternut squash da tomaterna inte rackte till :p Till det blev det hart brod och det var faktiskt riktigt gott.
Nu har jag fargat "stuffingen" till barnbarnets asna, Ior, som jag haller pa att virka.
 
Jag försöker få i mig kaffe. Ack och ve för den tidiga morgonen. Jag höll på att snooza vidare, men råkade slänga ett ögonkast på klockan samtidigt och såg att den inte ringde helt godtyckligt - det var tyvärr dags att gå upp. För ett ögonblick hann jag ändå tänka att ”så slumpartat att ringsignalen sammanfaller med det klockslag jag ska kliva upp”.
 
Vänta här nu. Bara för att jag tycker att Zaras nya kollektion är ful innebär inte det att jag är någon minimalistisk surkart som avskyr färg och form.
Men jag står för att jag tycker det är gräsligt, det Zara har släppt.
 
Ligger på sängen och funderar på att fixa frukost. Magen tycker det är dax för det.
Har redan hunnit med att tvätta håret O_o Bra prioritering; först tvätta håret och sen äta frukost.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
66 919
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 474
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
791
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp