Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev en god förrätt. Ligger en stekt mack under 😊
IMG_20190818_191651.jpg
 
Ska vi bilda team? Jag skjuter och du styckar :up:
Jag styckar gärna allt annat än vildsvin och det är bara pga lukten :yuck: Det går bara inte :wtf:
Lätt! Har dock för mig du bor rätt långt bort från nordvästra skåne ☹😁 Lukter har jag inga bekymmer med, har jobbade bredvid ett grisstall i några år 🐖🐖
 
Äter glass och chattar med ena kollegans bandmedlem :rofl: Igår tvekade jag massor inför att alls träffa bandmedlemmarna, tänkte att det skulle bli konstigt och läskigt osv. Men de var hur trevliga som helst och efter en lååång kväll med massor av prat och skoj så fick jag t.o.m. hejdåkram av alla. Det är verkligen kul när något blir så otroligt mycket bättre än väntat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 779
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Angående en tråd här på buke kom en fundering upp om hur man hanterar byråkratin när en förälder går bort. Båda mina föräldrar lever men...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 191
Senast: tara
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 734
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp