Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på min första katolska högmässa! Tycker det var trevligare än de lutheranska, även om det var ett väldigt sittande, stående, knäböjande och bugande :angel: (ska dock ej bli nunna!)

Nu ska jag vara kulturell på Christinehofs slott. Synd att missa när man har vägarna förbi, liksom.
Beror ju väldigt mycket på hur prästen är. Nån högmässa har jag inte ens fattat vad personen där framme snackar om.
 
Måtte det nu inte bara bli regn. Dukat ute och fick göra om då även mamma är här nu och hon tyckte nej inte de kopparna och inte den duken till osv. Så jag lessna så får hon fixa själv vilka koppar. Jösses mammor alltså.
Så nu väntar jag på att nästa gäng med släktingar ska komma med sina små barn som säkert hunnit växa alldeles för fort som barn alltid gör.
Haha jag inväntar samma scenario. Ska ha kalas och lilla mamma kommer snart. Hon kommer garanterat byta koppar och fat. 🙃😬🙈
 
Bakar bullar för första gången sen ??? Skulle kollat på RM i WE men vände efter att ha kört en bra bit då jag insåg att jag totalt missbedömt hur långt det var dit :meh: Måste ransonera orken ett tag till.
Ska göra ett nytt försök att hitta min bakbordsskrapa som inte ligger i baklådan som den ska göra. Jag blir verkligen VANSINNIG på att behöva leta köksgeråd när jag ska ha dem! Allt har sin plats av en anledning...
 
Fyndade 5 st FINA äldre danska skålar för en hundralapp :D ! Nu kan jag byta ut lite plastskålar....
20190818_132252.jpg
 
Tänk en sån tur lilla jag har!

Detta kom i mailen

Kära Facebook-användare:

Detta för att informera dig om att ditt Facebook-konto med e-post har vunnit ett kontantpris på 1 000 000,00 EUR (en miljon euro) för Facebook-utgåvan för 2019-utgåvan.

Vi gratulerar att du är en av de utvalda personerna.

Du uppmanas härmed att skicka följande information till ledningen av Facebook Inc för att behandla ditt anspråk med detta e-postmeddelande
[cdirectee@gmail.com]

1. Fullständigt namn:
2. Land:
3. Kontaktadress:
4. Telefonnummer:
5. Civilstånd:
6. Yrke:
7. Företag:
8. Ålder:

Grattis!! Igen.

Av säkerhetsskäl rekommenderar vi alla vinnare att hålla denna information konfidentiell från allmänheten tills din ansökan har behandlats och din
pris släppt till dig. Detta är en del av vårt säkerhetsprotokoll för att undvika dubbla anspråk och oberättigade utnyttja detta program av
icke-deltagande eller inofficiell personal.

Skicka önskad information till den officiella behandlingen av e-postadressen för behandlingskrav
(cdirectee@gmail.com)

Presidentens kontor
VD för Facebook
Mark Zuckerberg


Märklligt nog kom mailet från marina.viana@ifsp.edu.br och inte från Mark??
 
Ja dem har faktiskt fått in en del riktigt bra grejer. Jag har varit med och styckat en gång för läääääänge sen så yt får bli min bästa vän ett tag framöver. Jag har inga som hellst problem med att stycka djuren men skjuta dem det överlåter jag till någon annan.
Ska vi bilda team? Jag skjuter och du styckar :up:
Jag styckar gärna allt annat än vildsvin och det är bara pga lukten :yuck: Det går bara inte :wtf:
 
Måtte det nu inte bara bli regn. Dukat ute och fick göra om då även mamma är här nu och hon tyckte nej inte de kopparna och inte den duken till osv. Så jag lessna så får hon fixa själv vilka koppar. Jösses mammor alltså.
Så nu väntar jag på att nästa gäng med släktingar ska komma med sina små barn som säkert hunnit växa alldeles för fort som barn alltid gör.
Du skojar?!
Jag skulle bli skogstokig om någon lagt sig i hur och vad jag dukat fram 😡
 
Man är inte riktigt med mentalt när man gör lite olika folieknyten med potatis, grönsaker etc och efter man kört in det i ugnen inser att ett lock till kryddburk är borta.
Fick öppna alla knyten. 😂
Locket fortfarande borta dock..
Jag lyckades relativt nyligen tappa bort knoppen till min (cocktail)shaker, tog två veckor innan den återfanns. Det är ganska förvånande hur väl de små rackarna kan gömma sig!
 
Tänk en sån tur lilla jag har!

Detta kom i mailen

Kära Facebook-användare:

Detta för att informera dig om att ditt Facebook-konto med e-post har vunnit ett kontantpris på 1 000 000,00 EUR (en miljon euro) för Facebook-utgåvan för 2019-utgåvan.

Vi gratulerar att du är en av de utvalda personerna.

Du uppmanas härmed att skicka följande information till ledningen av Facebook Inc för att behandla ditt anspråk med detta e-postmeddelande
[cdirectee@gmail.com]

1. Fullständigt namn:
2. Land:
3. Kontaktadress:
4. Telefonnummer:
5. Civilstånd:
6. Yrke:
7. Företag:
8. Ålder:

Grattis!! Igen.

Av säkerhetsskäl rekommenderar vi alla vinnare att hålla denna information konfidentiell från allmänheten tills din ansökan har behandlats och din
pris släppt till dig. Detta är en del av vårt säkerhetsprotokoll för att undvika dubbla anspråk och oberättigade utnyttja detta program av
icke-deltagande eller inofficiell personal.

Skicka önskad information till den officiella behandlingen av e-postadressen för behandlingskrav
(cdirectee@gmail.com)

Presidentens kontor
VD för Facebook
Mark Zuckerberg


Märklligt nog kom mailet från marina.viana@ifsp.edu.br och inte från Mark??
GRATTIS!!! :banana:
Bukefest hos dig snart, då? :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 787
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Angående en tråd här på buke kom en fundering upp om hur man hanterar byråkratin när en förälder går bort. Båda mina föräldrar lever men...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 198
Senast: tara
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 738
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp