Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har precis kommit hem från en promenad i regn - och nu ösregnar det..... Har tänt ljus på bordet och satt igång en bulldeg. Mitt sätt att rätta mig efter vädret kan man väl kanske säga.... :D Det enda smolket i glädjebägaren är att jag strax måste ge mig ut och fodra..... :meh:
 
Den är så bra!

Försöker googla på några rovfåglar som vi såg efter vägen, blir inte mycket klokare på vad det var för några dock. Svårt att hinna se ordentligt när man bara åker förbi också
Brukar vara ormvråkar, kanske kärrhök också :)
Kan vara andra med förstås!
 
15661413134005138653693778319639.jpg

Ska jag överlämna skapelsen nu eller vänta till makens födelsedag i november?
Tänkte göra Darth vader också. Måste bara ha tag i en tavla till
 
Åkte och handlade på Willys. Farsan klagade över att det var så mkt. Men han förstår inte att det blir det när man storhandlar...
Planterat lite skott, är några som får vänta ett tag till
Tagit fram kläder till i morgon. Ska åka med Eckerö linjen då.
Ösregnar och åskar här lite
 
De buden jag fick var sånna skambud att jag ruttnade helt och sålde allt för billigt till en kille som iaf var vettig att snacka med, de andra idioterna gjorde mig bara förbannad.

Nu har jag ett pucko som skickat tre mail trots att det står i annonsen att intresserade ska ringa. Första mailet var klassikern hur lågt kan jag gå? Mitt svar var att jag har en som ska komma och titta idag, om han är intresserad så ringer han, kommer hit och tittar på bilen och sen kan vi diskutera pris. Idag har han mailat igen, att han kan komma direkt och hämta den för 3000 kr! 😳😠😡🤬 Då behåller jag den hellre fick han till svar, den får stå kvar på parkeringen eller så skrotar jag den om ingen jag känner behöver en bil för då ger jag hellre bort den.
Jag vet hur folk kan vara , men förstå mig rätt för att bli av med såna jobbiga så kan man alltid säga man fick bättre bud än de som stod för då är dom inte intresserade.
Sålde en bil själv för ett tagsen de blev ett jävla liv att den såldes så snabbt . bara en gammal 745-92a ingen rost
 
Blir trött på mig själv igen , jag har ätit alldeles för mkt och för fort och nu tycker magen inte om mig igen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 786
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Angående en tråd här på buke kom en fundering upp om hur man hanterar byråkratin när en förälder går bort. Båda mina föräldrar lever men...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 196
Senast: tara
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 738
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp