Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

tanten

Trådstartare
Fick brev om slamtömning så jag har trimmat en gång fram till brunnslocken. Har inte rensat så överdrivet väl vid locken för jag vill jaga säker på att se när de varit här.
Så får vi se om de tömmer i år eller gör som förra året. Skiter i att tömma men skickar räknikng.

De påstod bestämt att de tömt och ord stod mot ord och jag gav upp det. Men arg var jag. 1600 spänn för en tjänst som inte utförts
 
Äter yoghurt med hallon och planerar party på jobbet med kollegavännen imorgon :p Vi kommer vara inne och jobba massor imorgon när de andra är ute, så då kan vi passa på att lyssna på musik med högtalare och försöka få det lite roligare med de arbetsuppgifter som vi måste få klart.
 
Lady provar kylmattan
20190730_145320.jpg
 
Ringde spanjoren för att säga att jag inte kommer över idag pga förkyld och har ingen röst knappt men ibland brister hans svenska lite..
”Jaja, jag har massor med huskurer mot förkylning, lilla gumman! Jag har gjort cocido till dig som jag vet att du gillar och ett nytt recept på churros som jag provar. Så bra att du ringer och meddelar att du kommer, kommer du snart då lilla hjärtat?”

Sååå.. nu ska jag dit!

Edit: Rödvin är bra mot halsont va? :angel:
 
Gjort sista dagen på jobbet :cry:
Kommer sakna barnen och kollegan
Men kollegan och jag ska fortsätta att umgås
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 706
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Angående en tråd här på buke kom en fundering upp om hur man hanterar byråkratin när en förälder går bort. Båda mina föräldrar lever men...
Svar
0
· Visningar
273
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 183
Senast: tara
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 720
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp