Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Labben hälsar att han fick ökad puls och andning och kroppen gick upp i nån obehaglig hyperaktivitet. Inte att rekommendera. Han som är så trygg i sig själv tyckte det var obehagligt och pep :(.
Så det blev det snabbaste jag kört in till jobbet nån gång, då risken för ytterligare biverkningar var stor (kramper tex).
Tror tyvärr inte att han lärde sig nåt av det. Med tanke på alla strumpor han kräkts upp och fortfarande äter om han kommer åt :meh: .

Stackars vovve :(

Men nej, det känns inte som så troligt att en labbe lär sig att inte äta vissa saker... :D
 
Fick ett telefonsamtal från min Vc (morsan hade bokat tid där på mån för min depression/ångest, och jag har bytt ledig dag på jobbet). Pga Corona så ska jag få en telefontid på mån...
 
Stackars vovve :(

Men nej, det känns inte som så troligt att en labbe lär sig att inte äta vissa saker... :D
Matten får lite skylla sig själv, då hon är en dålig djurägare...hon hade troligen sagt till andra att åka in och kräka direkt, men för sig själv tänkte hon "hur illa kan det vara?" och upptäckte ett par timmar senare att hon nog borde kräkt hunden direkt.
 
Nu fick jag besked om att Akvariehelgen 2020 är inställt pga Corona. Framflyttat till i höst istället. Och biljetterna gäller även då
Har ringt till hotellet och avbokat mitt rum nu. De lär få många som ringer nu...
Hur är det mina tågbiljetter på SJ?
 
FB_IMG_1584121129310.jpg

Sammanfattar läget ganska bra tycker jag :up: :laugh:
 
Härligt väder. Ellerhur?
Snön som föll imorse/i förmiddags har redan börjat smälta. Hej slask, liksom!

Förstår att alla i andra delar av sverige är mycket avundsjuka på oss :grin:
Dessutom är set jäkligt orättvist att Bredared inte hatade någon snö alls!
Visserligen positivt för det fick att rida ut ordentligt, men orättvist!
 
😍 druckit rödvin och käkat grillat hemma hos goda vänner. I morgon fortsätter rivning av badrum i nya huset och röjning här hemma. På fredag ska vårt hus besiktigas och går det bra så lutar det här åt att bli en sjukt smidig försäljning 🙈😁
20200312_173520.jpg

Funderar på om jag kommer att sakna svanarna men lutar åt ett kraftigt nej. 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 718
Senast: jemeni
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 354
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 558
Senast: kma
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 523
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp