Vad gör vi? Del CIX

7A8FC417-FE8C-4147-8E88-289291111F1B.gif
 
Hur tänker folk egentligen? Är på väg till IKEA, det är kolsvart ute och ösregnar. Helt plötsligt lägger pappa märket till en svart bil helt utan varken bakljus eller framljus. Jag är ingen trafikexpert, men det krävs knappast några experter för att fatta att det är helt livsfarligt att köra helt utan ljus i mörker. En blir ju osynlig så fort andra är en bit ifrån! :nailbiting:
 
Bytte Bollywood party mot det här på hemvägen :love:
Rösterna majj Gadd!

Njuter av en mugg glögg som jag får försvara mot Kråkan

 
Hur tänker folk egentligen? Är på väg till IKEA, det är kolsvart ute och ösregnar. Helt plötsligt lägger pappa märket till en svart bil helt utan varken bakljus eller framljus. Jag är ingen trafikexpert, men det krävs knappast några experter för att fatta att det är helt livsfarligt att köra helt utan ljus i mörker. En blir ju osynlig så fort andra är en bit ifrån! :nailbiting:
Tänker? Är nog att överskatta dem grovt...
 
:meh: Någon som är sugna på två tonåringar? Allra helst den äldsta, jag har bett om att hon ska vara hemma en helg och ta ansvar för lillebror (tonåring även han) och hund, något som vi bestämde början av september. Nu är jag sjukt hemsk som tvingar henne att vara hemma en helg, det är ju typ värsta straffet. Värst var visst att jag inte tyckte att det var okej att ta hem pojkvän som vi inte har träffat när vi inte är hemma över natten. :meh::devil: Det är verkligen jättesynd om dem, de ska göra hemgjord pizza, något som de har önskat själva och har godis och chips till hands.
 
Eventuellt får jag snart ett psykbryt på en av mina muspekare. Den hoppar iväg precis hela tiden. Ganska störigt eftersom det råkar vara väldigt viktigt att jag trycker på rätt knappar :banghead:
 
Har förhoppningsvis packat ner allt till Funkis julfika i morgon.
Mitt knä jävlas extra mkt med mig ikväll. Blev mkt traskande på jobbet idag och jag fick städa ett ur skitigt hus...
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 515
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 268
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 121
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 107
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp