Vad gör vi? Del CIX

vad ska jag göra! har ingen jävla lust att leva med att ex-frun använder barnen som hävstång så hon kan manipulera mig på avstånd!
De motdrag jag kan göra skadar bara mig och/eller barnen.
hatar detta.
mår så jävla dåligt att hon också använder Emma som bor hos mig för att jävlas med mig.
Jag kunde aldrig tro att hon kunde vara så manipulativ och elak.
 
😳 Har ville tappat färgen? Nej det är gästhunden som tycker att det är mysigt att vara nära. 😍
15743706872843426283597596553696.jpg
 
Jag lyckades locka håret supersnabbt. Antagligen har jag missat massor :cautious:
Nu ska jag lägga mig och lösa nonogram en stund innan det är sovdags.
 
Stämplat ut och tagit helg. Eller nja, jag jobbar Söndagkväll. 4 helgen på rad.
Men jag har fått besked...REDAN, från försäkringsbolaget att den andra föraren var 100% vållande och jag slipper därmed oroa mig för självrisk mm :up:
 
Ligger i sängen, försöker sova och konstaterar samtidigt att jag inte alls vill sova. Vill inte att det ska bli imorgon. Vill egentligen inte ha någon dag alls. Lyckat.
 
Min nya(!) dator med bra specs har börjat få spunk. Idag fick jag tom den blåa screen of death. Min cpu hade överhettats. Alltså jag använde MX4 - bra kylpasta - på en helt ny Ryzen 7 för bara några månader sedan i kombo med en Arctic kylare, också bra kvalitet. Trots en SSD som C har den börjat hänga och kravla. :rage: Detta är inte ok. Jag gamar inte, utan vi pratar surf, chatt, kollar serier, och ok, många stora externa hårddiskar som jag för över filer till. Plus Calibre som av någon anledning alltid tar stor plats.

CPU var uppe på över 90C :nailbiting: Men jag öppnade chassi och gjorde rent särskilt cpu fläkten och har satt chassi och cpu fläkt på max och nu ligger den normalt på 65C. Grrr. Plus att det var just som jag blev produktiv. Men under tiden så ägnade jag mig också åt att fixa med sladdar och hårddiskar. Så nu är det snyggt och prydligt, katten kommer inte åt många sladdar och jag har sprutat mycket antibit. Det smakar verkligen förjävligt (tvättade händerna tre gånger efter att jag av misstag la ett finger mot läpparna) och förhoppningsvis tycker katten det också. Så nu är det frid och fröjd. Jag försöker hitta tillbaka till skrivandets inspiration och katten surar bredvid mig och ger mig svavelgula blickar.

Lyssnar på Queen i sökande efter effektivitet.
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 525
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 280
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 122
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 113
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp