Vad gör vi? Del CIX

Ligger vaken. Ena barnet hallucinerar stundtals pga sjuk. Jag försöker att inte få panik över (återigen) missad sömn utan glädjas över att vi åtminstone är hos mamma så att det kan finnas chans till vila imorgon (senare idag) eftersom jag inte måste jobba hela dagen.
 
Varit uppe sen kl 6 som vanligt. Djuren utfodrade, jag utfodrad och det regnar ute. Allt som vanligt alltså :p Skillnaden idag var att maken började jobba senare så han kör yngsta dottern till dagis och jag har äldsta dottern hemma medan jag jobbar för hon är inte pigg. Hoppas hon får sova bort vad det nu är iallafall och tar sovmorgon när hon har möjlighet.
Ska sitta vid tvn och dricka kaffe i en halvtimme till, sen får jag gå upp till kontoret.
 
Överlevde natten iaf. Det får man ju se som en bra grej antar jag. Och jag lyckades prata mig ur att inte bli inlagd igår, så jag vaknade inte upp på psyk imorse. Ännu en bra grej.

Har ingen plan för dagen. Ska väl hänga kvar hos kompisen jag är hos nu ett tag iaf. Och ikväll hoppas jag att jag orkar gå på ett event som handlar om psykoanalys och konst.

Ska väl se till att överleva dagen iaf.
 
Har precis käkat upp min frukost på jobbet och ska sätta mig och ta tag i lite saker. Helt sjuk skillnad på det mentala välbefinnandet mot i går, då trodde jag att jag skulle dö av att jag var så himla ledsen. :cautious:
Nu är jag halvpigg och till och med motiverad till jobb.
Drömde om stora vackra hästar som på olika sätt var med i olyckor och bröt ben, fick stora köttsår, blev påkörda av lastbilar och grejer, så när jag vaknade trodde jag att den här dagen skulle bli ännu värre men lyckligtvis smittade inte drömmen av sig :up:
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 525
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 280
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 122
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 113
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp