Vad gör vi? Del CIX

Jag blir galen! Ringde ju för att få pappren på servicen. Han skulle ringa upp, men ringde inte. Jag ringer igen och får prata med en annan kille. Han säger att nej, ingen service är gjord. Jag blir arg (är det så konstigt, de hade lovat att bilen skulle vara servad i onsdags), han skrattar och lägger på.

:banghead::banghead::banghead::banghead:
Du måste reklamera köpet bums!
Det där är ju skojare de lux :mad:
Det finns fler bilar och fler handlare där ute!

Edit, såg nu att du skapat en tråd om detta. Ska läsa igenom den.
 
Funderar på om jag ska byta plåster på fingret idag eller imorgon när jag kommer till jobbet... Skar av en bit av fingertoppen idag och jäklar vad det blödde :crazy: Nu började det göra ont igen, men tänker att det nog går över snart och OM något är dåligt med fingret kanske det är lättare att vara lugn om kollegorna är med... Fysjutton. Vad ni än gör, testa inte sådana här dumheter, det är så otroligt onödigt :down:
 
20191202_210921.jpg

Den nya penna är underbar!
 
Funderar på om jag ska byta plåster på fingret idag eller imorgon när jag kommer till jobbet... Skar av en bit av fingertoppen idag och jäklar vad det blödde :crazy: Nu började det göra ont igen, men tänker att det nog går över snart och OM något är dåligt med fingret kanske det är lättare att vara lugn om kollegorna är med... Fysjutton. Vad ni än gör, testa inte sådana här dumheter, det är så otroligt onödigt :down:
Ugh....hela mitt knivfobiska sinne RYSER..... :nailbiting::crazy:
 
Ugh....hela mitt knivfobiska sinne RYSER..... :nailbiting::crazy:
Det gör jag också... Ännu värre var det när jag efter någon timme skulle byta plåster och det började blöda massor igen direkt(!) när jag tog av första plåstret :crazy: Ringde dock vårdguiden och hon där sa ungefär "Ja, vid skärsår så ska vi rekommendera närakuten, men i ditt fall så vet jag faktiskt inte vad de skulle kunna göra där, men se till att hålla det rent". Har köpt blodstoppande plåster som jag ska byta till imorgon. Just nu är det vanligt plåster och en del kirurgtejp snurrat runt fingret.
 
Du måste reklamera köpet bums!
Det där är ju skojare de lux :mad:
Det finns fler bilar och fler handlare där ute!

Edit, såg nu att du skapat en tråd om detta. Ska läsa igenom den.

Ja jag är bra sugen på att häva köpet. Men då står jag utan bil igen, och vad säger att de kommer ge tillbaks mina pengar direkt? Och vad mer har de ljugit om?

Ska prata med jurist imorgon (gratis rådgivning via Motormännen).
 
Fått en vänförfrågan på fb igen. Blir lite förundrad när ledande personer inom olika genrer vill bli vän med mig. Jag tror att de fått för sig att jag är "någon". :rofl:
Har bl.a. en ordförande i en stor riksorganisation som frekvent gillar mina inlägg. Till min förvåning.
 
Fått en vänförfrågan på fb igen. Blir lite förundrad när ledande personer inom olika genrer vill bli vän med mig. Jag tror att de fått för sig att jag är "någon". :rofl:
Har bl.a. en ordförande i en stor riksorganisation som frekvent gillar mina inlägg. Till min förvåning.

Tja "State of Israel" brukar ju gilla mina foton på insta ;)
På Facebook är jag mer restriktiv med vänförfrågningar. Att folk gillar dig är ju iofs HELT och FULLT rimligt! :D
 
Fått en vänförfrågan på fb igen. Blir lite förundrad när ledande personer inom olika genrer vill bli vän med mig. Jag tror att de fått för sig att jag är "någon". :rofl:
Har bl.a. en ordförande i en stor riksorganisation som frekvent gillar mina inlägg. Till min förvåning.
Jag har en av Sveriges största tidigare travtränare som gillar allt jag lägger upp på mitt lilla konto med typ 200 följare. Sjukt oklart hur han hittat det från början, men han har i alla fall varit med från typ dom tio första följarna :rofl:
 
Jag blir galen! Ringde ju för att få pappren på servicen. Han skulle ringa upp, men ringde inte. Jag ringer igen och får prata med en annan kille. Han säger att nej, ingen service är gjord. Jag blir arg (är det så konstigt, de hade lovat att bilen skulle vara servad i onsdags), han skrattar och lägger på.

:banghead::banghead::banghead::banghead:
Men vad är detta för beteende?? Kan en sådan människa få kunder ens?
 
"Lite" kallt här inne nu på morgonen, 16,6 grader...... :crazy: Blir så när man stänger av luftvärmepumpen på eftermiddagen/kvällen, eldar i kaminen hela kvällen, och sedan sätter värmepumpen på timer till att gå igång kl 4. Plus att det är sisådär -7 grader utomhus.

Men det går ingen större nöd på mig. Jag sitter här i soffan med dunfilten i knät och sörplar varmt kaffe :) ! Fast nu skulle jag behöva gå och fylla på i koppen och jag drar mig lite för att lämna soffvärmen :D !
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 473
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 229
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 112
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 084
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp