Vad gör vi? Del CIX

Har ar det nara frysgrader ... vilket innebar att det kommer att vara halt "in the foothills", alltsa fran lag elevation och hela vagen upp i bergen ... OCH da kommer skolan "in the foothills", som jag kor skolbuss till, att starta tva timmar senare. Men inte skolan har i sta'n som jag ocksa kor till. 😒 Det blir alltsa en lang dag i dag.🙄
 
Har ar det nara frysgrader ... vilket innebar att det kommer att vara halt "in the foothills", alltsa fran lag elevation och hela vagen upp i bergen ... OCH da kommer skolan "in the foothills", som jag kor skolbuss till, att starta tva timmar senare. Men inte skolan har i sta'n som jag ocksa kor till. 😒 Det blir alltsa en lang dag i dag.🙄
Här är det klass 1 varning för plötslig ishalka jag ska dock ingenstans idag tack och lov
En kollega halkade på en isfläck och bröt foten illa i lördags :(
 
Skolan ringde om att skolbussarna i hela kommunen är inställda pga halkan så jag fick smyga upp till skolan och hämta hem ungarna själv istället. Sandbilen hade åkt förbi här precis innan så det gick rätt bra att köra men oj så halkigt på stora parkeringen vid skolan!
 
@Asko @Snurrfian och @Tranan
Tack snälla ni! Det värmer.
Mitt i denna måendets svacka har jag nu fått andra funderingar. Lite komiskt att just idag få ett väldigt bra (?) erbjudande om ponnysar och hästar som idag går som lektionshästar behöver flyttas eftersom ridskolan läggs ner.

Har inte fått gjort mycket på kontoret idag. Gav upp efter ett tag.
Kroppen känns inte med mig idag (vilket delvis är anledningen till att jag känner att det blir för mycket).
Har inget emot att ha mycket att göra. Men har slarvat med sömnen, eller slarvat och slarvat. Efter kvällsfodringen igår så satt jag och försökte jobba ikapp lite. Problemet är att jag är så trött på nätterna så det blir oavsett inte så mycket gjort. Får dubbelkolla allt jag gör så att jag har gjort det.

Vaknade någon gång under sena natten/tidiga morgonen och var irriterad över någon liten bagatell. Har för mig att Gustav den III var inblandad, eller om det var Karl XII :confused:
 
@Asko @Snurrfian och @Tranan
Tack snälla ni! Det värmer.
Mitt i denna måendets svacka har jag nu fått andra funderingar. Lite komiskt att just idag få ett väldigt bra (?) erbjudande om ponnysar och hästar som idag går som lektionshästar behöver flyttas eftersom ridskolan läggs ner.

Har inte fått gjort mycket på kontoret idag. Gav upp efter ett tag.
Kroppen känns inte med mig idag (vilket delvis är anledningen till att jag känner att det blir för mycket).
Har inget emot att ha mycket att göra. Men har slarvat med sömnen, eller slarvat och slarvat. Efter kvällsfodringen igår så satt jag och försökte jobba ikapp lite. Problemet är att jag är så trött på nätterna så det blir oavsett inte så mycket gjort. Får dubbelkolla allt jag gör så att jag har gjort det.

Vaknade någon gång under sena natten/tidiga morgonen och var irriterad över någon liten bagatell. Har för mig att Gustav den III var inblandad, eller om det var Karl XII :confused:
❤️❤️❤️
Har du någon att prata med?
 
@Asko @Snurrfian och @Tranan
Tack snälla ni! Det värmer.
Mitt i denna måendets svacka har jag nu fått andra funderingar. Lite komiskt att just idag få ett väldigt bra (?) erbjudande om ponnysar och hästar som idag går som lektionshästar behöver flyttas eftersom ridskolan läggs ner.

Har inte fått gjort mycket på kontoret idag. Gav upp efter ett tag.
Kroppen känns inte med mig idag (vilket delvis är anledningen till att jag känner att det blir för mycket).
Har inget emot att ha mycket att göra. Men har slarvat med sömnen, eller slarvat och slarvat. Efter kvällsfodringen igår så satt jag och försökte jobba ikapp lite. Problemet är att jag är så trött på nätterna så det blir oavsett inte så mycket gjort. Får dubbelkolla allt jag gör så att jag har gjort det.

Vaknade någon gång under sena natten/tidiga morgonen och var irriterad över någon liten bagatell. Har för mig att Gustav den III var inblandad, eller om det var Karl XII :confused:
:heart Jag tycker fortfarande att du behöver få ventilera dina tankar med någon irl som kan hjälpa dig, vi finns här men det räcker inte hela vägen även om jag önskar det. Försök äta och sova, jobb kan vänta! Men snälla ta hjälp för ditt mående. :heart
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 530
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 281
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 122
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 113
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp