Vad gör vi? Del CIX

@Asko @Snurrfian och @Tranan
Tack snälla ni! Det värmer.
Mitt i denna måendets svacka har jag nu fått andra funderingar. Lite komiskt att just idag få ett väldigt bra (?) erbjudande om ponnysar och hästar som idag går som lektionshästar behöver flyttas eftersom ridskolan läggs ner.

Har inte fått gjort mycket på kontoret idag. Gav upp efter ett tag.
Kroppen känns inte med mig idag (vilket delvis är anledningen till att jag känner att det blir för mycket).
Har inget emot att ha mycket att göra. Men har slarvat med sömnen, eller slarvat och slarvat. Efter kvällsfodringen igår så satt jag och försökte jobba ikapp lite. Problemet är att jag är så trött på nätterna så det blir oavsett inte så mycket gjort. Får dubbelkolla allt jag gör så att jag har gjort det.

Vaknade någon gång under sena natten/tidiga morgonen och var irriterad över någon liten bagatell. Har för mig att Gustav den III var inblandad, eller om det var Karl XII :confused:

Men du! Ta hand om dig! :heart. Och sömnen är viktig! :heart.
 
Nja, vill inte oroa någon. De flesta har ju fullt upp med sitt. Om någon frågar säger jag att jag mår ok.
Men känner egentligen mest —> 🕳
Men du, om någon av dem hade vänt sig till dig, hade du tyckt att de störde? Jag tror att alla vill hjälpa bara de får möjligheten. Men sjukvården får betalt för att lyssna, vänd dig till dem åtminstone. Jag oroar mig för dig. ❤
 
@karamelldrottningen
Om det känns jobbigt att prata med närstående så kan jag tipsa om att Kry-appen (och säkert andra vård-appar) har tillgång till psykolog. Allt man behöver göra är att gå in i appen och boka en tid, så ringer dom upp - ofta inom en timme!
Jag träffade min psykolog där och hon har varit en gudsgåva för mig. Jag tycker även det är skönt att kunna prata med någon över videosamtal istället för att behöva träffa någon irl.
 
Bah. Gillade ett par av skorna jag beställt, men självklart så känns ena skon lite större än den andra?! Får bli retur och sen besöka deras fysiska butik. Tyckte att mina fötter såg klumpiga ut i klackarna jag också beställde men jag vet att jag inte har stora fötter för min längd så det får bli retur där också :p

Jag jobbar stenhårt på att bli mer positiv över min egen kropp! Det ska nog bli mitt nyårslöfte.
 
Nja, vill inte oroa någon. De flesta har ju fullt upp med sitt. Om någon frågar säger jag att jag mår ok.
Men känner egentligen mest —> 🕳

Hade någon annan mått dåligt är jag rätt säker på att du hade velat veta.
Om man går så långt att man börjar planera för hur det skulle bli om man inte finns så är det ju rätt illa.
Jag tror absolut att dina nära och kära och tom ytliga bekanta etc gärna vill veta och stötta.
Vi finns på Buke också! ❤️
 
Har i lugn takt dammsugit och bäddat rent för första gången sedan vi flyttade hit; så himla skönt att kunna stå normalt och bädda! Nu ska jag ut i helvetesregnet fööööööörsiktigt halka till stallet!
 
Har aldrig förstått Harry Potter. Inte heller Sagan om Ringen. Narnia däremot!!! :love:
Känner mig lite orolig för dig! Narnia och Harry Potter är lika bra! Sagan om ringen är visserligen bra, men inte riktigt lika bra. ;) om du lyssnar på ljudböcker så rekommenderar jag Harry potter på engelska. 😍
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 525
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 280
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 122
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 113
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp