Vad gör vi? Del CIX

Swishade pengar till maken så han kunde hämta ut medicin till mig. De hade inte all medicin hemma på apoteket så han swishade tillbaks det som blev över. EXAKT det som blev över. Ner till minsta öre.
Varför? Han ska ändå hämta medicinen på måndag :arghh: och varför varenda öre?
 
Kollar hockey
Ska snart sova
Katten tycker det är dags haha.
Knäet är skit alltså men imorgon är jag ledig
 
Inrett 30 karet och fyllt på med vatten. Behöver mer växter dit senare.
Jag hoppas på att kunna köpa ett gäng dvärgkulor på våran Storauktion. De ska bo i 30 karet sedan
 
Just räknat ut med sambon att snickaren har satt ihop alla ikeamoduler fel. Det är inte lite delar. :banghead: Det är till två hela skjutdörrsgarderober. Det kommer ta en evighet att göra om.
Det största problemet är att han kan kanske fem svenska ord resten polska.
Måste ringa arbetsledaren imorgon. Tack och lov har jag alla mina ritningar kvar från Ikeas på mail så det går att gå efter det, men ändå.....
Tycker det är jättejobbigt med hantverkare hemma och det här innebär att pinan förlängs med minst en dag till. :(
Tycker hela situationen är jobbigt
 
Jag har ångest, nu har jag lovat att åka ner till Västervik så att jag kan träffa barnen.
inget fel med det.
men saken är att min exfru har sagt att barnen inte vill åka upp, så jag får åka ner.
jag tror att hon inte har råd med biljetten för barnen.
så nu är jag rädd att detta är den nya standarden.
jag får åka 60 mil och stå för alla kostnader så hon sliper stå för halva kostnaden.
för barnen inte vill åka upp helt plötsligt.
mår så dåligt av detta.
 
20191121_192616.jpg
 
Jag har ångest, nu har jag lovat att åka ner till Västervik så att jag kan träffa barnen.
inget fel med det.
men saken är att min exfru har sagt att barnen inte vill åka upp, så jag får åka ner.
jag tror att hon inte har råd med biljetten för barnen.
så nu är jag rädd att detta är den nya standarden.
jag får åka 60 mil och stå för alla kostnader så hon sliper stå för halva kostnaden.
för barnen inte vill åka upp helt plötsligt.
mår så dåligt av detta.

Så bedrövligt jobbigt för dig 😔
Kan du prata med barnen? Jag menar, är de tillräckligt gamla att ha egna åsikter i sådan omfattning att de kan välja själva huruvida de vill åka eller inte?
 
Så bedrövligt jobbigt för dig 😔
Kan du prata med barnen? Jag menar, är de tillräckligt gamla att ha egna åsikter i sådan omfattning att de kan välja själva huruvida de vill åka eller inte?
Den yngsta vill flytta hem till mig och vill komma upp. Men när det har blivit såhär så är det något ex behöver, så som hund vakt eller liknade.
 
Spelar lite tvspel medan liten leker på golvet. Tänkte att hon skulle bli trött snart (vilket hon egentligen redan är, men inte tillräckligt för att sova) så jag kan lägga henne. Sedan blir det något ätbart och Once upon a time. Har varit gräsligt trött idag och haft en svag antydan till halsont, hoppas att det går över och försvinner
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 473
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 229
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 112
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 084
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp