Vad gör vi? Del CIX

LAddar för frukostfika och kom just på att jag glömt mitt fröknäcke i stallet idag igen.
Tur jag har nöd-knäcke i skåpet på kontoret.
Köpte vindruvor i går och munnen blir alldeles torr av att äta dem :confused: vete tusan vad som är fel. Goda är de inte iaf. Men jag misstänker att hönsen glatt kommer äta upp dem åt mig. Bästa varmkomposterna :love:
 
Just vaknat. Sovit pissdåligt i natt. Tänkt på renoveringen. Vaken vid 5. Var tvungen att ta diverse piller för att somna om och gjorde faktiskt det vid 6-tiden.
Försöker få tag på byggledaren om garderobsinredningen.
Ska in till stan sen och prova ut ny bäddmadrass. Den jag har är 20 år nu så det är dags.
Ska fixa ögonfransarna också och ev köpa en staty jag gått och sneglat på i några månader nu. Hoppas den finns kvar...
 
Grr, sitter i väntrummet och har fortfarande inte fått komma in. Så försenade redan tidig morgon, hur blir resten av dagen?
 
Jag har haft en ovanligt effektiv morgon. Vi har varit utan diskmaskin en månad, men fick igång den sent igår kväll, så jag har kört två maskiner på morgonen, startat två tvättmaskiner, lämnat ett verktyg åt sambon i stan, ringt om felaktig lön, ring Ikea om att dom skickat för lite grejer, förnyat recept och så vidare.

Har dock en halv rapport att skriva idag, så nu börjar det vara "slut" på saker att göra före jag måste börja med den.. :angel:
 
Kollar lite runt efter hyreslägenheter och hittade ett bolag där de hade kötider på hemsidan också, genomsnittlig kötid var 37 år :eek::banghead:O_o

Jag kommer ju vara i 60 årsåldern när jag får en lägenhet där :cautious:
 
@athena_arabians Jag drömde om dig inatt, haha! Du var på en kattutställning med din katt, som snarare var ett större och aggressivare kattdjur än en vanlig katt. Du blev regelbundet fräst åt, biten och riven men härdade tappert ut och älskade verkligen katten :D (jag TROR att drömmen kommer sig av att jag kollade i bildtråden här ganska sent under kvällen, fast det förklarar såklart inte kattdjuret...)
 
Något mystiskt virus verkar ha attackerat mig :mad: . Igår kväll började jag känna mig illamående. Det går magsjuka på jobbet, så jag förväntade mig det värsta.... Hela natten hade jag magont och illamående, men det blev aldrig "mer". Vid ca kl 4 var jag uppe och smsade/mejlade jobbet att jag blir hemma. Har sovit till kl 11. Fortfarande inte mycket till aptit. Huvudvärk. Eventuellt liiiiite feber. Trött. Mystiskt, som sagt.....
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 473
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 231
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 112
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 084
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp