Vad gör vi? Del CIX

Du har inte rätt att häva köpet, men du kan kräva att bilhandlaren avhjälper felet. I det här fallet att de levererar allt som står överenskommet om i kontraktet, dvs. att bilen är servad osv. Kom också ihåg att säljaren har rätt att avhjälpa felet, vilket gör att du inte kan fixa med service själv och sedan skicka räkningen.

Skulle bilen gå sönder så har du konsumentköplagen på din sida.

Fast bilen ska servas nu i december om hybridgarantin ska gälla. De kommer ju inte göra det.
 
Inte tagit mig upp ur sängen på riktigt än. Ska snart åka till psykologen så borde ta tag i mig själv..
Sedan ska jag nog in till stan och vara social ett tag. Efter det måste jag storstäda hemma.. Uhhh.. Vill inte.
 
Under stark influens av alkohol och kärlek till musik råkade jag klicka hem en flygel i lördags efter att vår middag övergått till festligheter. Den skeppas från England i detta nu.

Disclaimer: Jag kan inte spela piano. :cautious:

Hihi, första gången jag tittade in i tråden så låg ditt inlägg högst upp, har bara bläddrat förbi tråden innan men nu vill jag ju inte missa mer av allt spännande som bukefalister kan hitta på :D:p
 
Väntar på att min hemgjorda risgrynsgröt jag åt till frukost ska smälta i magen så att jag kan gå till gymmet och träna, ska springa 60 minuter är tanken men jag är för mätt men måste gå om 10 minuter så att jag hinner med resten av dagen också. I-landsproblem att vara för mätt :p
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 473
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 233
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 112
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 084
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp