Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade på röntgenbilden på barnskallen i förra råden, det ser ju ut som om det är tre omgångar tänder :confused: Man har väl bara två - mjölktänderna och de permanenta.

Är lite kall, ska fixa te och se på Hundräddaren. Mycket bättre än Cesar Milan, använder positiv förstärkning men tyvärr använder han ibland bur :down:
 
Flyttar runt text i min uppsats men det hjälper inte mycket, jag skulle behöva skriva min analys men tappar fokus så fort jag försöker. Så jag ska nog ta Ville och åka och kolla om hantverkarna jobbar, sen gå en promenad med honom och hämta sandprov åt maken. Men jag ska nog börja med att stoppa i en tvättmaskin, det verkar vara trendigt idag. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Helt plötsligt gick elen i vissa delar av huset, men inga säkringar har gått :confused: Maten var klar så vi satte oss och åt, medan vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 601
Senast: tanten
·
Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
854
Senast: Sedna
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
Svar
8
· Visningar
435
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 486
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp