Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Missade chefens samtal nyss. Så hon smsade, bad om ursäkt för hon inte hann ringa igår och att jag såklart ska vara hemma lite längre nu när jag fått halsont, så typiskt att det skulle börja med....
 
Är jätteförvirrad. Har sovit ett litet tag mitt på dagen och ska nu tillbaka till stallet och kolla hur lilla ponnyn mår. Får ingen ordning på varken dag eller tid på dygnet, det skulle lika gärna kunna vara fredag morgon som tisdag kväll eller söndag lunch :crazy:
 
Har varit ute och rastat barnet. Nu ska vi nog ta ett bad. Mulet här men inget regn än. Hoppas det kommer snart för annars måste jag ut och vattna mina planteringar.
 
Var grymt sugen på jordgubbsglass men i affären fanns det bara lågprismärken med den smaken. De bättre märkena hade bara en massa skumma smaker som jag inte var lika sugen på. Men det blev en Mövenpick med hallonsmak.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Helt plötsligt gick elen i vissa delar av huset, men inga säkringar har gått :confused: Maten var klar så vi satte oss och åt, medan vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 601
Senast: tanten
·
Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
854
Senast: Sedna
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
Svar
8
· Visningar
432
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 478
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp