Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Dags att klippa lilla gräsmattan! :banana:

Edit: Dvs vi cliver vidare #dålighumor :rofl:

_20220313_180349.JPG
 
Senast ändrad:
Känner mig hängig men vete tusan vad det beror på 😬 Kollade temp när jag kom hem låg på 37.1 men har normalt sett 35.6-7 så kan vara något på G men vi får se hur det utvecklar sig. Har dock varit ute i solen hela dagen förutom en stund mitt på dagen.

Nu ta det lilla lugna med kaffe i soffan.
 
Grovsopslängning på gården idag så jag "råkade" ta med mig ett gammalt bord hem :D Var lite osäker på om det var okej att ta det men den som ställde dit det var inte kvar och hyresvärdens personal som var där sa åt mig att ta det, bättre det används än bryts isär för att slängas.
20220518_170743.jpg

Grunden verkar bra, möjligen behöver jag byta ut mittenskivan. Dock verkar det va plywood ovanpå trä av oklar anledning, blir intressant se hur det ser ut under. Är mitt framtida balkongbord den dag jag blir klar med det.


Nu behöver jag fixa nån middag dock... värma lite fiskbullar blir det nog.
 
Grovsopslängning på gården idag så jag "råkade" ta med mig ett gammalt bord hem :D Var lite osäker på om det var okej att ta det men den som ställde dit det var inte kvar och hyresvärdens personal som var där sa åt mig att ta det, bättre det används än bryts isär för att slängas. Visa bifogad fil 91135
Grunden verkar bra, möjligen behöver jag byta ut mittenskivan. Dock verkar det va plywood ovanpå trä av oklar anledning, blir intressant se hur det ser ut under. Är mitt framtida balkongbord den dag jag blir klar med det.


Nu behöver jag fixa nån middag dock... värma lite fiskbullar blir det nog.

Åh, det där kan nog bli jättefint med lite kärlek :up:
 
Grovsopslängning på gården idag så jag "råkade" ta med mig ett gammalt bord hem :D Var lite osäker på om det var okej att ta det men den som ställde dit det var inte kvar och hyresvärdens personal som var där sa åt mig att ta det, bättre det används än bryts isär för att slängas. Visa bifogad fil 91135
Grunden verkar bra, möjligen behöver jag byta ut mittenskivan. Dock verkar det va plywood ovanpå trä av oklar anledning, blir intressant se hur det ser ut under. Är mitt framtida balkongbord den dag jag blir klar med det.


Nu behöver jag fixa nån middag dock... värma lite fiskbullar blir det nog.
Jag gillar allt utom fiskbullarna! Trodde inte de fanns att köpa längre. :D
 
Väntar på att min pajbit ska tina som jag precis plockade fram ur frysen.

Hade kunnat värma den direkt om det inte vore för att jag tänkte ha halva till lunch imorgon på jobbet.
Funderar samtidigt om jag har något smidigt sätt att dela den på i fryst tillstånd?

Erkänner att detta är halva av en fullstor hel bit. Jag kan ha delat bitar ut den med både brödkniv och kniv modell större tidigare. Men blir smulor överallt och allmänt jobbigt. + att jag måste diska igen. :angel:

Skulle ha plockat ut den tidigare idag...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 185
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 301
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 335
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp