Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är flaggan hissad... det känns faktiskt viktigt att fira vår nationaldag i år :heart 🇸🇪
_20220606_092257.JPG
 
Känner mig rätt nöjd med vad jag har åstadkommit hittills :D . Shopping fixad. Pastasallad tillagad (och äten ;) ). Burit ut ett par saker till förrådet som har legat i VECKOR och skräpat under soffbordet :o. Dammsugit och torkat golv (till och med bakom spisen :D!!). Och nu ska jag ut med en tvätt.
 
Nedstämd dag vad det verkar.
Ska tvätta nu, och nog tillbringa tiden när maskinerna går under en filt på balkongen. Med bok och te.

Får väl vara ledsen då, men kan iaf försöka ha lite mysigt under tiden.
Sedan ett gympass helt utan stress ikväll. Blir nog bra med endorfiner :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 073
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 191
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
5 444
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
5 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp