Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har vi tagit en promenad runt den har rast platsen. Har har de ett mycket litet museeum over Lewis and Clark som var utskickade av President Jefferson for att utforska vasterut. De kom sa smaningom till Oregon, dar ar allting "Lewis and Clark" sa det var lite kul att se har, mitt i deras resa vasterut sa att saga.
Den har rast platsen ar valdigt fin, med utsikt hogt over Missouri Floden (dar Lewis and Clark kom) och manga gras ytor. Forutom museet och utsikts plats star har ocksa en stor (over 15 meter) staty av en Native (Indian) kvinna ... Statyn heter "Dignity" (vardighet, kanske).

Visa bifogad fil 93811
Så kul att följa din resa!! :heart
 
Tack för att du berättar att det tog 22 år för din del. Det känns skönt att läsa, inte att du väntat utan snarare att livet kommer emellan även för andra och att kandidatuppsatsen får vänta :heart

Ja livet är ju en oförutsägbar resa och ibland får man ta lite omvägar innan man når sitt mål. Det är inte hela världen du är inte den första och inte den sista som behöver skjuta på en uppsats. Så ta det lugnt och andas och ta allt i precis den takten du orkar och klarar. Ta hand om dig.
 
Lite mer vatten var vad som behövdes 😄. Glöm för allt inte att dricka mycket vatten gott folk, minst lika viktigt med vätskeersättning och salt mat så inte elektrolytbalansen blir rubbad! 😊. Med tanke på att man bor med solläge heeela dagen och just nu dryga 28 grader i köket gråter inte jag om denna värmebölja blir den enda I sommar, jag hoppas på 20-25 resterande så man orkar göra något 😆.
Till blomman alltså som ser mer levande ut igen :up:
 
Skicka PM med de uppgifter du har så kan jag hjälpa dig kika :) ! Om du vill... :)
TACK! PM kommer.

😆😘

Jag är ju 40 nu och har absolut rosa hår och inte direkt nedtonad stil

Jag ar en hel massa ar aldre an du och har blatt/purple har. Varje dag talar nagon "random" person om for mig hur mycket de gillar mitt har. :DSjalv tror jag att det ar mest for att jag inte ser ut som de flesta aldre kvinnor ...
 
Plötsligt blev broöppningen trevligare när Wilhem Tham gled förbi 😍 och antagligen var det visning i stora huset på säteriet ikväll så blev inte förvånad när jag och pållan hörde en salut nere vid sjön 😄. Skönt att svalka oss i sjön men häst blev lite "grinig" över att hon inte fick stoppa mulen onödigt mycket i vattnet även om det inte såg ut att vara alger kvar...! Backen uppför tillbaka till stallet var ju ganska jobbig i hettan kan man ju säga 🥵😅.
Skrittade runt lite barbacka I grimma och grimskaft i mina blöta shorts och tisha och bara myste kravlöst på hästryggen 😍. Sen fick det bli ett kvällsdopp I sjön ett stycke längre bort ikväll igen och vi båda tyckte det var ännu skönare ikväll 😍; rådde mycket aktivitet efter klockan 20 och vitlöksbaguette och räkor kändes som lagom till middag idag i värmen 😋. Klockan är 23.30 och fortfarande nära 26 grader inne (men nu är man sval efter badet iaf 😊) och nästan 22 ute, ska det bli tropisk natt tro?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 993
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
67 903
Svar
2 006
· Visningar
69 453
Svar
2 004
· Visningar
67 254
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp