Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, semester en vecka till. Önskar jag hade ännu mer, men i år blev det bara två veckor.
Idag ska vi till IKEA och köpa en tallrikshylla till mina hästtallrikar.

Sen ska jag sy nånting tror jag. Kanske ett par shorts till, det går alltid åt i värmen.
 
På jobb men fy jäsiken vad jag vill ha semester!! (2v kvar)

Ska ringa hovslagaren, tele 2, boka tid för besiktning av bilen. boka tid för service av samma bil, boka tid för genomgång av nya bilen sen jag körde över en grävling på midsommarafton, .ringa veterinären kolla vart receptet på maskmedel tog vägen. Möta sambon vid banken vid halv 12 för att hämta insulinet som jag glömde hemma.
Ringa annan veterinären/kliniken för nytt intyg för Torsten, Ringa Agria och bestrida
Ringa nästa försäkringsbolag för att ändra om i försäkringar gällande mig själv om att de inte ska sluta gälla

Tja och nånstans ska jag klämma in vanligt jobb också

Tuff måndag
 
Ligger på sängen. Fläktarna igång, vädrar självklart så det blåser rakt genom lägenheten, balkongdörren har stått vidöppen konstant i några dagar nu. Känner ändå att jag inte orkar röra mig. Tur att stora Icabutiken en bit bort har öppet till 6-23(!) varje dag så att jag kan cykla dit antingen tidigt eller sent, när det inte är så hemskt varmt.

Jag är nog trots allt glad åt att inte bo i något varmare land... Kanske skulle göra som vissa andra gör, bo i Sverige under sommarhalvåret och resten av året i typ... Spanien eller något? :D
 
Kollegan har försovit sig grovt idag. Han har tidigare varit hopplös på att komma sent, oavsett tid på dygnet så jag har just återlanserat ett av hans gamla smeknamn: Moms-Jonte.
Han kallas så för att när man bestämmer tid med honom får man alltid lägga på 25% på det avtalade :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 903
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
67 848
Svar
2 006
· Visningar
69 399
Svar
2 004
· Visningar
67 232
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp