Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Många pratar om åska... Jag är SÅ tacksam att detta har varit - hittills - en helt åskfri sommar här (ja, jag är ju rätt åskrädd). Jättekonstigt ändå, för igår hade vi drygt 30 grader och idag ska det bara bli sisådär 24 grader. Man tycker att sådana temperaturskillnader borde resultera i åska - men icke.... Och det är inte första gången i sommar som vi har haft stora väderomslag, helt utan att det har fört med sig åska.... :)
 
Just mockat.
Åkte för att hämta läkarintyg version 2 i morse. Som bestämt på telefon igår.
Det postade vi igår får jag till svar..
Jag vill bara ha iväg det till HR. 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 106
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 705
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 935
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 511
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Löss
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp