Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, kommer att tänka på när det avfyrades vapen mot nån storm, men inte exakt var? (men det var såklart i USA)
Jag tror att Trump pratade om att avfyra vapen mot en storm, tackolov så fanns det vettiga personer som kunde avstyra det.
Har inte hört om någon som faktiskt gjort det. Ett handeldsvapen som gevär skulle ju vara för svagt att hjälpa mot en storm, det inser väl alla ... Eller? :cautious:
 
Jag tror att Trump pratade om att avfyra vapen mot en storm, tackolov så fanns det vettiga personer som kunde avstyra det.
Har inte hört om någon som faktiskt gjort det. Ett handeldsvapen som gevär skulle ju vara för svagt att hjälpa mot en storm, det inser väl alla ... Eller? :cautious:
Haha, alltså jag vet att Trump föreslog det men jag har minnen av ett gäng stjärnor som gjorde det.
 
Jag fick precis frågan om att vara med i en podcast om att leva med en funktionsnedsättning. Ämnet kommer i så fall vara autism och mer specifikt flickor med autism.

Min första reaktion var att ringa mamma och berätta för henne, hon tyckte att det var kul och var glad för min skull. Men jag oroar mig över att vara för mycket/prata för mycket… vilket jag berättade för mamma som tyckte att "om det är en podd som handlar om att ha funktionsnedsättning så gör det inget om den syns".

Just nu lutar jag nog faktiskt mot att tacka ja :nailbiting:
Klart att du ska tacka ja. Toppenbra
 
Jag tror det åskar :confused:O_o:nailbiting:

Här med. En blixt och jag precis hann undra vad det var innan mullret. Men inget mer än så länge.
Oj, hoppas vi slipper! Här fortsätter det att ÖSREGNA... :nailbiting: Hur mycket vatten kan det bara komma???

Har redigerat ca halva boken nu. Det sägs att man ska redigera flera gånger. Vi får se hur det blir med det.... 🤔
 
Kolla NBC live när orkanen Ian drar in över Florida.

For ungefar 3 timmar sedan var Ian en Category 4 Hurricane och hade en sustained (nar man raknar in alla vindar och anger en medel hastighet) av 241 kilometer i timman.


The Weather channel och flera andra sander ocksa Ian live. Jag sag just en bild fran Fort Myer's Beach. Hurricanes ar inte att leka med.
 

Bifogade filer

  • FdwyhtdXgAAiVl0.jpg
    FdwyhtdXgAAiVl0.jpg
    56,4 KB · Visningar: 32
For ungefar 3 timmar sedan var Ian en Category 4 Hurricane och hade en sustained (nar man raknar in alla vindar och anger en medel hastighet) av 241 kilometer i timman.


The Weather channel och flera andra sander ocksa Ian live. Jag sag just en bild fran Fort Myer's Beach. Hurricanes ar inte att leka med.
Det är verkligen fruktansvärt vad mycket skada den ställt och kommer att ställa till med. Har följt allt hela kvällen.
 
Hundarna: Det är någon utanför dörren.
Jag: Äsch, det tror jag inte, vi väntar ingen. Ni kan lägga er igen.
Hundarna: 🙄
– tre sekunder senare –
*Budbee smsar att de just levererat en massa hundgrejer utanför vår dörr*
Min hund förstår när hans hundmat kommer med Postnord i stort paket.... :D Antar att han känner lukten igenom plastsäck och pappkartong! Han brukar lukta intresserat på paketet och sedan slicka sig om munnen.... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
489
· Visningar
26 287
Senast: Tuvstarr
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
6 958
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 651
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 480
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp