Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov ett par timmar igår kväll men väckte mig vid ett för att se till att katten fick sin mat (råkade glömma det förra kvällen :nailbiting:), blev typ pigg av den "tuppluren".
Så jag bestämde mig för att titta på soffor på nätet. Hittade plötsligt en soffa som inte riktigt var som jag hade tänkt mig men samtidigt åh, en kombination av allt jag hade önskat mig!
Har plötsligt jättesvårt att låta bli att klicka på köpknappen, speciellt då det är en begagnad som bara finns ett exemplar av :nailbiting::nailbiting: behöver prata med någon men alla sover!! :arghh::cautious:
 
Satte på ett gameplay med Sherlock Holmes på youtube som jag hade påbörjat häromdagen, det blir iallafall många timmars underhållning :D och med mitt täcke 🥰
Saknas bara en kall skinnsoffa ... Ja, jag är så knäpp att jag saknar det lite grann :rofl:
 
Satte på ett gameplay med Sherlock Holmes på youtube som jag hade påbörjat häromdagen, det blir iallafall många timmars underhållning :D och med mitt täcke 🥰
Saknas bara en kall skinnsoffa ... Ja, jag är så knäpp att jag saknar det lite grann :rofl:

Jag gillar det ocksa ... liksom svala, svala lakan i sangen ... med ett enormt duntacke som ar super fluffigt och varmer jatte bra. Men nar man flyttar benet pa lakanet sa ar det svalt dar man lagger det. :p
 
Har öppnat min allra bästa lucka, plåstret till operationssåret :D
Ser jättefint ut. Funderar på att ta en bild om dagen och sätta ihop till en gif bara för att det är kul.

Men. Måste typ andas i fyrkant för att inte klia sönder det totalt. Det är på paniknivå :angel: Dessutom är katten som besatt över att tvätta det...
Ska nog gå till apoteket i eftermiddag och fråga om de kan rekommendera något att ha på under nätterna, annars kommer jag klia sönder det och katten kommer slicka sönder det.:p
 
Har beställt soffan ifråga, tänkte att nu kanske jag kan somna lite :idea: men nu börjar jag istället undra om den kommer att vara skön nog 😅 jag ville ju ha en riktigt skön soffa.
Men jag låg i en annan soffa tills nyss och jag får nog vara nöjd så länge den är minst lika mjuk som den! Och den är rätt spänstig. Håller tummarna :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
609
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 491
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 173
Senast: Glimra
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 297
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp