Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Lyssnar på min jul-Spotify.
_20221130_170422.JPG

Katten är trött efter Norrlands-äventyr.
 
Är det helt uppåt väggarna att jag vill gå och lägga mig? Jag är så vansinnig trött av ingen anledning alls.
Ska dock förbereda något att äta och sedan ta ut våfflan en sväng, inser nu när jag skriver att jag inte ätit någonting alls idag.
 
Du menar vingklaffarna? Det kändes mer som att de fälldes ut för sent. Hur som helst kändes inbromsningen för ryckig för autopilot, med fyra kraftiga inbromsningar direkt efter att vi nått backen. Hade någon suttit utan säkerhetsbälte hade denne varit tandlös nu. Men det är inte omöjligt att du ha rätt.

Yes, det ar for att det ar nar dacken dunsar i landningsbanan som utloser flapparna det kanns som om de falls ut for sent. Vi hade ratt manga piloter som grannar och nara vanner nar vi bodde i Saudi Arabia, nar jag en gang talade om hur dalig piloten som landade (nagonstans i varlden) var, pa en fest med 3-4 piloter narvarande, just som du gjorde har ... fick jag en lection om autopilot och hur manga "sight" och hur manga auto pilot landningar de ar "required" att gora.
Varje gang det blir en sadan duns efter det muttrar jag nagra fula ord om autopiloter :cautious:
 
Hämtade bilen från verkstaden igår, fick boka tid på märkesverkstad istället - som inte finns i min stad - då min verkstad inte hade rätt verktyg.

Haft inventering på jobbet idag, helt utmattad nu... 😴 så jag köpte pizza på Ica, hade ändå paket att hämta ut på vägen hem.

Imorgon ska jag vara hundvakt!😊
 
Är det helt uppåt väggarna att jag vill gå och lägga mig? Jag är så vansinnig trött av ingen anledning alls.
Ska dock förbereda något att äta och sedan ta ut våfflan en sväng, inser nu när jag skriver att jag inte ätit någonting alls idag.
Ät lite och skutta i säng. Bättre att sova nu om du kan än att plåga dig trött och rulig. Vaknar du tidigt så borde du vara piggare då än vad du är nu. Tänker att det är bättre :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
607
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 461
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 148
Senast: Glimra
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 296
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp