Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Jag eldar och katten är sur pga kylan.
_20221214_110516.JPG
 
Satt och läste i tråden om att alla har många minusgrader . Smög upp ur soffan och fram till termometern med bultande hjärta. Pu det bra bara -4 här. Har ingen koll numera när jag inte har häst och promenerar till jobbet.
 
Ligger i sängen. Var precis iväg och handlade lite. Nu tänker jag ligga här en stund i hopp om att något ska bli bättre. Känns som om precis allt går fel hela tiden. Önskar att jag kunde vara bättre på typ allt, åtminstone sådant som är bra att vara bra på. Orkar inte med något alls idag och absolut inte mig själv.
 
Jag kan inte vara hemma och ha tråkigt, jag bara handlar saker då :bag:

Men det mesta är bra saker, vinterjacka och termobyxa och ett par underställsbyxor! Och vantar, och ett par strumpor för att komma upp i fri frakt. Ja, jag fryser 😂

Också beställt en present/julklapp till gulliga kollegan som jag inte bestämt om jag vågar ge eller inte 😅 Men det faller sig som så att hon fyller år den 24/12 så något skulle jag vilja ge henne…
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag har en mopedbil js60, den var på service för en vecka sedan där allt kollades etc. Men idah när jag åkte hemifrån (-18) så började...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: Tranan
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 366
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 073
Senast: Cambrie
·
  • Artikel
Hästnyheter Med tanke på köldsmockan som gripit tag om stora delar av landet efterfrågade vi hur ni läsare gör för att hjälpa både hästarna och oss...
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • bandage på katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp