Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och smyger i mitt office. Klockan ar 7:49 och barnbarnen sover medan jag forsoker vakna med en stor kopp tea. Jag saknar verkligen kaffe. Riktigt starkt, svart, kaffe :( men sa lange magen sager att kaffe inte ar en hit sa blir det har ocksa bra. Mitt tea ar gott och barnbarnen sover sa livet kanns fortfarande mycket bra. :)
I dag ska vi ut och kopa en "vaxduk" for Cami tog med sig en julklapp dar man slabbar med farg och jag vill inte ha det pa bordet eller mattan under. Dessutom tycker de att det ar kul att vara ute och handla med Farmor, sa det blir bra. Innan vi aker hem och gor chokladbollar och malar. Sedan blir det middag pa restaurang, eller kanske en pub, (vi kor traning pa att valja fran meny, bordsskick, och uppforande nar man ater ute :p aven 3 aringen klarar det med glans) innan vi aker hem med dem.
 
Blev rädd :eek: så jag ryckte till nyss för det kom nåt i brevinkastet. (Gratistidning).
Har varit och promenerat, köpt äpplen och pizza, ätit pizza (minns inte när jag kände mig mätt senast) och ska snart duscha.
 
Hemma om och fixar lite "snabbt".
"Mina" 8 tjejer kommer vid 17. 20 till vid 18.
🍾
🥳
Häromdagen skrev du vell 30? Klarar ni av all dricka? Om ni bara är 8 menar jag. :down::down::down:
 
Dagen har gått. Hunden är badad och fixad, men jag har inte kommit igång att editera text och skriva annan text ännu. Skitmycket att göra i helgen och måste även fixa hundvakt inför veckan då jag har två fulla kontorsdagar och ska till Stockholm tre eftermiddagar. Bara att sätta sig vid skrivbordet med andra ord...
 
Käkar punschpraliner och läser en bok som svenskt skogsbruk och dess trädsorter genom tiderna. Min sambo tycker återigen att jag har konstiga intressen och undrade om jag tänkte sitta uppe och läsa boken inatt igen. Förstår inte vad han pratar om, sånt skulle väl aldrig jag få för mig, neeejdå.. :angel:
 
Fast @TeamLundVer skrev ju att 20 till skulle komma vid 18, så totalt blir de ju 29.
Och oavsett, är det verkligen din sak hur mycket alkohol som är tänkt per person på en fest? Det lär ju inte vara tvång att dricka upp allt heller 😅
Ahhh jag läste 17.20.. det var ju det att vi var flera som erbjöd sig att ta hand om alkoholen hon hade ju stora bekymmer då om var hon skulle göra av allt. Vad gör man inte för en vän liksom... ;) ;) ;)
 
Den känslomässiga berg och dahlbanan fortsätter. Ringde mamma som inte svarade, ringde igen men fick fortfarande inget svar. Så då ringde jag pappa och storgrät samtidigt som jag argt sa "mamma svarar inteee! 😭😭😭", pappa försökte förklara att hon kanske är upptagen men NEJ, det ville inte min hjärna ta in/acceptera. Rimligt reaktion på att någon inte svarar i telefon :meh: :banghead:

Blir så trött på mig själv :bag:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
998
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 367
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
371
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 946
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp