Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina vader har gått från att krampa konstant till känslan av att det bor gremlins där inne som försöker trycka sig ut. Visade kollega som tyckte det var det äckligaste han någonsin har sett. Vad därför tvungen att filma och skicka till sina kompisar :rofl:
"Vad i helvete?!?! :eek: gör det inte ont? Gå hem! fy faaaan... får jag filma?"
"Får du väl. Jo ja det gör så ont som det ser ut ja..."
"Ställ dig i ljuset här! Fan vad sjukt!"

Nåja, det känns halvokej att vara på jobbet, får bara tänka på att ställa mig upp och gå en liten runda varje 5 min. Samt att portionera ut mina muskelavslappnande smart, jag lär behöva dem för att ta mig hem sen. :cautious:
 
Jag vet inte vad jag skulle göra utan kaffe.

Det ar inte latt :cautious: och tar tid att vakna ... men det gar faktiskt fast jag aldrig skulle trott det innan jag var tvungen att sluta dricka kaffe.

Jag försöker jobba. Senaste patienten hade så mycket och starkt parfym på sig så min hjärna har sagt upp sig!

Nar jag kor skolbuss kommer mammor med de sma upp pa bussen for att satta pa sakerhets baltet. Manga hispanic mammor verkar bada i parfym ... helt klart ett kulturellt problem ... och jag funderar pa om det verkligen ar samre an mamman som tydligen roker innomhus eftersom hennes 4-aring stinker ner hela bussen pa vag till "early childhood intervention".

Parfymen blir jag tappt i nasan av, men roklukten far mig att ma illa ... svart val vilket som ar varst.:yuck:
 
Da det plotsligt ar svart att fa lactose free yogurt har i stan :cautious: korde jag till nasta lite storre stad i gar kvall for att vecko handla pa "Fred Meyers" (Walmart typ men lite battre kvalitet). Jag letade som en galning efter min yogurt ... det stod pa websidan att de hade, men inte fanns det dar det stod en massa yogurt inte.
Sur som attika letade jag reda pa en anstalld och visade bild pa vad jag sokte och papekade att det stod pa websidan att de hade hemma. Det stod pa en annan plats. All lactose free och alla olika "latsas yogurt" fanns dar vilket inte gjorde mig gladare precis. Jag kande mig riktigt grinig tills jag kom pa att det faktiskt var nagot jag alltid (med samma griniga attityd) sokt efter.

Som jag gnallt over att affarerna har i stan kan satta ihop gluten free/lactose free/etc pa ett stalle sa man slipper lasa pa varenda forpackning ... men jag gnallde minst lika mycket i gar da de gjort som jag ville:laugh:
 
Sitter i soffan och tittar på Madicken och tycker lite lite synd om mig själv. Relaterar till mamman Kajsa och hennes huvudvärk. 😂 Igår blev min pappa inlagd på sjukhus med en hjärtinfarkt, han verkar dock repa sig bra så det är ju skönt. Dottern är hemma från förskolan och är förkyld så jag vabbar, just nu sover hon dock, paus! Sambon är i Stockholm tills fredag och jobbar så det är tungt nu. Fick iallafall hjälp av stallägarna med hästarna så det känns lite bättre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
994
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 367
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
370
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 941
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp