Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morse ringde sambons klocka och han var svintrött när han gick upp och började göra sig i ordning. Sen efter ett tag råkade han se klockan. Den var 02:00. Han hade alltså drömt att klockan ringde. :laugh:
Det har sambon också gjort. Jag har flyget upp ur sängen skrikit helvete och sedan kommit på att vänta nu det är lördag.

Själv fick jag stanna vid cirkelK och köpa frukost och lunch.... :turd: :turd: :turd: :turd:
 
I morse ringde sambons klocka och han var svintrött när han gick upp och började göra sig i ordning. Sen efter ett tag råkade han se klockan. Den var 02:00. Han hade alltså drömt att klockan ringde. :laugh:

Det har sambon också gjort. Jag har flyget upp ur sängen skrikit helvete och sedan kommit på att vänta nu det är lördag.

Själv fick jag stanna vid cirkelK och köpa frukost och lunch.... :turd: :turd: :turd: :turd:

HÖG igenkänning här, jag har absolut kastat mig upp halvvaken för att hinna göra mig i ordning och sedan insett att det antingen är helg eller att jag faktiskt kan sova några timmar till :laugh:
 
Stress stress stress. Nu har jag haft en ganska intensiv jobbperiod igen. Sådan är utbildningsvärlden.

Planen var att tagga ned lite igår då jag ändå hade en ledig go hemmakväll så jag tog ett bad, snacksade, och spelade på min lilla retrogameboy i soffan.

Ice climber - easy peasy.
Bomberman - nåja, men jag kommer en bit i alla fall.
Double dragon - bah, en barnlek.

Sedan tog det tvärtstopp på Lode Runner som jag nu bestämt är felkonstruerat på något sätt... Jag kom till steg två och dog varenda j*vla gång. :rage:

#vuxen kvinna spenderar timmar med chips, vin, och en barnleksak med spel från -80-talet
 
Kickat igång datorn och jobbar litegranna. Inväntar Anticimex som ska göra en besiktning på huset.

Känns sådär. känns som om jag vill slänga till dem nyckeln och gå härifrån. Känner en ilska över att de ska komma och gå igenom huset. Vet ej varför så måste försöka hålla mig trevlig.

Inte besiktningsmänniksornas fel.

Ingen bra dag idag. Haft flera kramper inatt så det gör mig lite extra retlig
 
Trött så in i bängen, grinig, ont i hela kroppen, jättearg på allt och inget. Hade jag haft mens eller så hade jag fattat varför men det finns ju ingen rim och reson kring varför jag är så här?
Undrar om jag tränat för hårt eller vad. Kanske har någon brist iom kramperna? Eller annat?
 
Gillar INTE besiktningsmannen. :arghh:

Alltså jag VET vad som är gjort i huset och HUR det är gjort. Behöver inte förklara varje liten detalj. Jag har varit med och byggt det.

Visade henom golvet som ÄR en försäkringsskada och som jaghar papper på från firma att det är utrett och att de kommer på måndag i nästa vecka och byter ut hela golvet och papper från försäkringen som täcker det hela.

Nu måste jag när detta är klart mejla henom bilder så att hen kan skriva in det i sitt protokoll.

Hade jag inte visat att golvet rest sig litegranna där så hade hen missat det helt när hen gick och kollade.

Ok det är inte hela världen. Jag har röjt undan överallt så hen kommer fram och jag har informerat om vid bokning att jag äger ingen godkänd stege för att kunna ta sig upp på taket. Detta fick jag informera om igen. Jag har små stegar men inga långa godkända. Alla andra har haft det med sig när de kommit.

För helvete andas Diabetikern och låt hen jobba.

Tycker dock hen missar de stora detaljerna och fokuserar på de små.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
990
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 366
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
369
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 939
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp