Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
I stallet och lunchfodrat och fixar boxen och fiiiin min pålla är; lerig upp på hela bakbenen och under buken 😅. Jag älskar att se min underbara häst komma i full härlig galopp mot grinden 😍, älskar dock inte leran av detta hattande i vädret. Men det ska ju frysa på igen och jag är tacksam för det! 😊.
 
Funderar också på om jag ska förhandsköpa det eller vänta lite. Kanske lika bra att ha det gjort. :D
Jag slängde till och med ut pengar för deluxe edition, trots att jag knappt vet något om spelet eller ens har sett en enda video/bild från det eller hört något om det (medvetet, livrädd för spoilers!) :angel:
Vet inte ens om det är singleplayer eller vad 🤷‍♀️

Så nu får det ta och vara ett bra spel :rage::D
 
Arkitekt-förståsigpåare var nyss här och skulle kolla in lokalerna. Jag har en gång i tiden satt upp ett lysrör i taket här på vårat kontor, som nu är nedtagen (alltså är det hål i taket)
Min chef ackompanjerade Arkitekt-förståsigpåarna.

De gick in i kontoret och tittade runt. Arkitekt-förståsigpåare 1 säger "Åh nämen där är putshål, det betyder förmodligen att den här väggen är lite nyare!" och pekar på hålen där lysröret hängt och knackar nöjt i väggen.
"Ja just det! Studshål!" säger min chef och hummar instämmande medan han knackar först på väggen och sedan en annan vägg.
Arkitekt-förståsigpåare 2, 3, 4, och 5 hummar även de instämmande och börjar knacka i diverse väggar, nickandes.

Sa jag något? Nix. Ha det så kul, chefen och alla små söta Arkitekt-förståsigpåare :D
 
Jobbar. Eller just nu tjuvlyssnar på ett samtal inför ett möte. Opepp på möte så sent men det behövdes.

Sen handla lite mat innan jag kör hem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
894
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 339
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
332
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 810
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Boräntorna
  • Trött

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp