Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag slängde till och med ut pengar för deluxe edition, trots att jag knappt vet något om spelet eller ens har sett en enda video/bild från det eller hört något om det (medvetet, livrädd för spoilers!) :angel:
Vet inte ens om det är singleplayer eller vad 🤷‍♀️

Så nu får det ta och vara ett bra spel :rage::D
Tänkte också köpa deluxe version. Skiljer ju bara någon 100 lapp så varför inte. :D Sen om det är egentligen behövs eller inte är ju frågan. Såg nu när jag var in på Playstation Store att deluxen skulle ge tillgång till spelet 72h tidigare. :angel:

Singleplayer är det. Har sett typ en trailer bara och lite, lite från character creation. Gillade lilla detaljen att du inte valde kön utan bara vilket dormitory du skulle tillhöra.:up:

Hoppas verkligen att det är ett bra spel. Har ju väntat i evigheter på det känns det som.
 
Kom hem efter att åkt ett extra varv runt stan i jakt på mini creme fraiché. Öppnar dörren och en mörk skugga smyger sig ljudlöst och rusar sedan lyckligt ut i jakten på frihet. Jag springer efter, inte fullt lika ljudlöst eller lycklig. Får in henne. Hon öser runt med stora ögon och svansen rakt upp. Hoppar upp och ner och landar på mina fötter. Ett slag med tassen medan hon härjar. Lugnar till slut ner sig, lägger sig på sin varma kattsäng och börjar stirra ut mig. Jag blinkar, vänder bort huvudet, hon fortsätter att stirra, som bara Megara kan. Stora, runda mycket gula ögon.
 
Var har tiden tagit vägen. Var ju lunch nyss? Är nog dags att se om jag kan fixa lite middag.

Har skrivit lite med min ena kollega om arbetsplatsen nu på em. "Skönt" att det inte bara är jag som ser hur ohållbart det är att vara kvar i längden. Tyvärr.. Känns så mycket bättre att lämna. Jag ska bara göra det också...
 
Ni som gamar, har ni sett The Last of Us som går på HBO? Den har fått lysande recensioner. Någon som har spelat den?
Jag har tänkt spela spelet någon gång och även se serien. Har dock inte gjort något av det. Har inte HBO just nu. Annars hade jag nog tittat. Verkar bra båda två.
En kollegan tycker om spelet. Kommer dock inte ihåg om han sa att han sett serien också eller inte. Eller om det bara såg lovande ut och då dom ändå gjort en serie baserat på spelet och inte tvärtom .🤔
 
Var har tiden tagit vägen. Var ju lunch nyss? Är nog dags att se om jag kan fixa lite middag.

Har skrivit lite med min ena kollega om arbetsplatsen nu på em. "Skönt" att det inte bara är jag som ser hur ohållbart det är att vara kvar i längden. Tyvärr.. Känns så mycket bättre att lämna. Jag ska bara göra det också...
Tänk på ditt eget bästa! :)
 
Tänk på ditt eget bästa! :)
Det ska jag göra. För en gång skull. Därför jag måste göra det här. Så får det bli som det blir sen med jobb osv för mig framöver.


Går det helt åt helsikke ekonomiskt "erbjöd" mitt ex att jag kunde få bo hos honom.
Han skulle tjäna på det och jag skulle få lägga ut mer än vad jag gör idag. Bor billigare här hos mig ju. :rofl: :angel:
 
Köpte ett par gamla lampetter på tradera. Skulle testa dom nu och typ:

7BF7FA0A-0764-4B2D-86BB-B2444B64D4C5.gif


Jag fattar att man ofta behöver byta elen på äldre lampor men borde inte köparen kanske skrivit detta i objektbeskrivningen?
 
Köpte ett par gamla lampetter på tradera. Skulle testa dom nu och typ:

Jag fattar att man ofta behöver byta elen på äldre lampor men borde inte köparen kanske skrivit detta i objektbeskrivningen?

Nä, men kanske säljaren ;)

Skämt åsido, köper jag elgrejor på Tradera antar jag att det inte är fräscht och visar det sig att det ändå är det ser jag det som en bonus. Hoppas du inte gjorde illa dig alltför mycket!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
895
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 341
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
335
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 813
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp