Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Tittar på en Kungstiger.

_20230216_135915.JPG
 
Gjort en skrivelse till kommunstyrelsen. Nu väntar jag bara på besked från min styrelse att det är OK att skicka in den. Och ingen svarar i vår chatt!!
Jag har lagt ner så mycket tankeverksamhet och vånda i formuleringarna så jag vill få respons NU NU NU!

Behöver dessutom maila en person som jag var säker på att jag hade mail till, men hittar den ingenstans. Personen i fråga är gammal och hör dåligt. Intellektet är det inget fel på så jag hade föredragit att maila. Ska försöka med en arkeologisk undersökning av datorn men har inte stort hopp.

Bara klockan blir kväll ska jag ringa några samtal. Men hon är bara eftermiddag än.

Otålig? Jag? Nähä? :rofl:
 
Igår var mitt jobbschema fullspäckat, likaså på fredag. När flera olika kollegor hörde av sig i tisdags om "brådskande" saker, hänvisade jag till torsdag eftersom det bara var ett möte inplanerat. Tror ni inte allihop skickat kallelser till möten på fredag. :banghead: En la tom in ett möte på min lunch (fast jag blockat den just som lunch), detta är en person som ofta gör sånt, fast hen har tillgång till min kalender och kan läsa lunch klart och tydligt. :meh:

Så imorgon har jag möte non stop från 09:00-16:00. Med fem olika personer/grupper. Kul, kul.
 
Nej men nu ger jag mig för dagen.
GT - check. Soffa - check-
Kollar Young Royals och är omåttligt sugen på att gå ut på pub, såhär en vanlig torsdag. Funderar på att ta med mig min bok sen och sätta mig någonstans, kanske möta upp sambon efter jobbevent.

Men det får bli sen. Nu ska jag slappna av lite (så gott man nu kan, medan man försöker få biljetter till tvärslutsålt gig som börjar kl20 ikväll).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
7 438
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 565
Senast: BernT
·
Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
757
Senast: Lingon
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
41 944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp