Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Jag lagar mat och undrar när katten tänker komma in.

_20230303_193252.JPG


Sådär såg hon ut när hon (st)jälpte mig bädda!
 
Langs min rutt har jag ett hus som har en stor skylt "JESUS SAVES" pa framsidan mot vagen. Nu har grannen pa ena sidan satt upp en lika stor skylt med texten "JESUS LIVES HERE"😂🤣
Och jag kor en liten 4-arig Jesus ocksa! Mycket vanligt latin amerikanskt namn. Men ibland tycker jag det kanns lustigt fortfarande:D
 
Har haft en skitkväll. På väg hem från jobbet gick min bil sönder så istället för att få komma hem till soffan har jag spenderat kvällen på en mack, i väntan på bärgare. Jag var iaf glad att jag hann in på macken och inte blev ståendes på motorvägen. Macken hade iaf värme och mat.

Nu är jag iaf hemma, duschad och tittar på dagens skidor.
 
Jobbat med databasen ett par timmar. Det var så himla roligt. Just nu lägger jag in ponnyer som varit på mätning, så ikväll blev det både korsningar, connemara och shetlandsponny som lades in. Lite komiskt var en individ, vars pappa var welsh och mamma stod som ardennerkorsning. Hon visade sig vara 50 % angloarab, 25 % arab och 25 % russ... :rofl:
 
Och sedan somnade jag till Bäst i Test om och om igen... Det var SÅ skönt i mitt varma soffhörn... :) Antar att jag har haft en rätt intensiv vecka utan att registrera det! Det var rätt länge sedan som jag somnade på soffan...
Precis samma här! Eller, jag har förvisso inte somnat i soffan (än), men tröttheten kom plötsligt ikapp mig efter att det tuffat på rätt bra hela veckan. Det var först då jag insåg att det faktiskt är väldigt rimligt att jag är helt slut efter den här veckan. Vansinnigt skönt med helg!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 822
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Laserkisse (st)hjälper matte bädda:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 287
Senast: bumpo
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 250
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 223
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp