Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter en förmiddag i stallet. Hann både med mockning, promenad av ponny och dra av massor med hår från hästen och åringen.

Ponnyn var hysteriskt pigg idag, så när jag sa till henne att hon skulle stå stilla så gick energin uppåt istället. :rofl: Tur hon bara är 114 cm hög, när hon står på bakbenen och viftar med frambenen… Får bli körning på söndag…
 
Dricker kaffe hos mamma o väntar på att resterande människor ska vakna. Fjäskade lite för hennes katter men blev dissad, var roligare gå ut tyckte dem :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 532
Senast: BernT
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 113
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 923
Senast: Hazel
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 237
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp