Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Chill katt chillade imorse:

_20230605_131412.JPG


Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades igår).

Edit: Ja, jag vet att fönstren ser för j-liga ut. Det är tejprester från säkringen av AC:ns ut-rör och jag får inte bort dem på något enkelt sätt... dvs jag har skjutit upp det!
 
Vårt bibliotek har börjat med en ge-och-ta-hylla precis vid ingången. Idag stod det en liten bok där från 1879 och ropade på mig...:D "Ambrosius" heter den, och är skriven av danske författaren Molbech. MYCKET vacker liten bok med röd pärm och guldtext på framsidan... :) Den kommer att få bli sällskap till alla mina andra gamla böcker i bokhyllan.
 
I Farsta efter att ha åkt fel och en 40-gradig buss. Kommer kanske behövas mellanmålsglass.

Också kommit på en massa affärer jag vill gå i innan jag faktiskt tar mig an sista flyttpackningen :cautious:
 
Det ar for tidigt :arghh: men jag maste starta dagen. Jag maste kontakta den som ska ha kladerna vi samlade in i Lordags sa jag kan leverera det och parmen med uppgifterna ligger i bilen. :banghead:
Naja ... det ar tva veckor kvar tills sommar lovet. :banana::banana::banana: snart ar jag langledig och kan bara njuta!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 905
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 318
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 070
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 260
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp