Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon sover, eller går inte upp iaf :cautious:
Hänger med barnet i köket och försöker få honom att äta liiite frukost innan lördagsgodiset :banghead:
 
Äter toast och kall nyponsoppa till frukost :d Sambon sa igår: Tror du man ska åka och handla lite extra grejer? Mjöl och sånt så man kan göra bröd. Dom säger att det börjar ta slut i affären..
Jag: NEJ!
Sambon: :nailbiting:

Så idag har jag snabbinventerat vårt matförråd (dvs skafferiet). Endast baserat på hur många påsar med spanska linser, bönor, fröer, kryddor och annat vi fick av grannarna i somras (som inte har gått åt jättemycket..) skulle jag säga att vi klarar oss minst ett par veckor :D

Funderar på om jag ska lyssna om Virus på Storytel. Annars blir det HP 6. Behöver gå ut och stapla ved också men. orkar. inte.
 
Äter toast och kall nyponsoppa till frukost :d Sambon sa igår: Tror du man ska åka och handla lite extra grejer? Mjöl och sånt så man kan göra bröd. Dom säger att det börjar ta slut i affären..
Jag: NEJ!
Sambon: :nailbiting:

Så idag har jag snabbinventerat vårt matförråd (dvs skafferiet). Endast baserat på hur många påsar med spanska linser, bönor, fröer, kryddor och annat vi fick av grannarna i somras (som inte har gått åt jättemycket..) skulle jag säga att vi klarar oss minst ett par veckor :D

Funderar på om jag ska lyssna om Virus på Storytel. Annars blir det HP 6. Behöver gå ut och stapla ved också men. orkar. inte.
Virus är skitbra!
 
Jag drömde om en av våra kunder inatt. 😑 Han hade en stor båt som jag fick följa med på. I början var det rätt oskyldigt men sen skulle vi gömma oss så ett av mina ex inte såg mig. Trots att jag vaknade flera gånger så fortsatte drömmen när jag somnade om.
Nu känner jag att den här kunden är en del av mitt liv på ett sätt jag inte är helt bekväm med. 🙃
 
Sovmorgon, jag och Pip ligger och drar oss men nu måste vi kliva upp. Fyrbeningarna vill ha mat, hönsen gå ut, jag ska hänga tvätt och ladda ny maskin, renbädda och njuta av det vackra vädret. Blir en skogspromenad med hundarna sen och en kopp te eller kaffe i solen. :love:
 
På väg hem nu, ska vila lite, äta lunch och sedan åka till en kompis. Ska sedan tillbaka och sova hos samma kompis jag sov hos inatt och sova där igen.
Mycket 0kande idag.
 
Blivit hälsad goddag av spanska grannen med en fyraminutersvideo av ihopklipp från baletter.. han verkar vara vid gott mod, som vanligt!

E054235E-DAEB-4303-97F2-E923DA5A8927.png
 
Termoridbyxor 👍👍
Och smidiga underställ. Och framförallt FODRADE ridskor. Finns inget värre än att frysa om fötterna !
Benen fryser jag sällan om. Har både termoridbyxor och ett par fodrade skydd att ha över låren.
Överkroppen är lager på lager, sen el-ridhandskar (guldvärda).
Frös enbart om tårna idag. Har dessvärre inga fodrade ridskor, letar någon form av elsula att ha, då jag fryser om tårna oavsett om det är fodrade eller ej.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 300
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 434
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 715
Senast: RedQueen
·
Tjatter Tydligen cirkulerar något stort drama på sociala medier nu med en känd youtubeprofils bror och hans sambo som håller på bråkar med...
Svar
14
· Visningar
1 298
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp