Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag klivit upp och dricker kaffe. Grannen kommunicerade nyss genom brevinkastet. Hon är tydligen svinsjuk och har precis kommit hem från amsterdam. Själv sitter jag och nyser. Det kliar i näsan och svider i ögonen. Inte helt bra då jag lovat gå ner till butiken och jobba ett par timmar. Men å andra sidan lär det väl vara helt dött på stan så kanske slipper arga blickar.
 
Får 3,5 timme övertid idag, alltid något. Sa dessutom till VB att jag vid behov imorgon kan rycka in för en körning till ett annat häkte i regionen. Kan eventuellt ha råkat boka in 26-åringen på samma sak :p
Tanken är dock att transporttjänsten ska klara av den körningen idag så vi får väl se.
 
Har precis friskat upp minnet lite om Europas länder. Det tog ca 10min så var jag på 100% :)

Nu går jag nog vidare till USAs stater. Anser mig kunna säga många av dem, men att peka ut dem på rätt geografisk plats kan nog vara lite svårare. Speciellt som det inte räcker med "östra södra sidan", utan måste vara mer exakt än så :p
 
Jag klivit upp och dricker kaffe. Grannen kommunicerade nyss genom brevinkastet. Hon är tydligen svinsjuk och har precis kommit hem från amsterdam. Själv sitter jag och nyser. Det kliar i näsan och svider i ögonen. Inte helt bra då jag lovat gå ner till butiken och jobba ett par timmar. Men å andra sidan lär det väl vara helt dött på stan så kanske slipper arga blickar.
Gör nu inte om förra misstaget att bistå som personlig assistent när grannen är sjuk.
Vi minns din näradödenupplevelse efter det.
 
Krisen är här!!

6017BD02-733D-4490-82C2-2A61D2419614.jpeg
 
Vaknade till en strålande vacker dag i alla fall imorse 😍. Hade njutit av den mer om jag hade mått prima meeen men, det kan alltid vara värre *skaförsökablimerpositivlesspåattvaranegativ*. Sjukskrev mig. Skulle jobbat kväll som enda ordinarie 🙄. Huvudvärk och lätt halsont. I detta nu är min mamma för coronaprovtagning 😱😱.
 
Inget pappersjobb idag - somnade en liten stund vid lunch och är helt tung i huvudet, och det där måste bli rätt. Så vilar idag istället. Har gjort och ätit lunch, och skyddar nu matlådorna från lilla ninjakatten (hon äter allt och har redan lyckats sno lite färskpasta när jag vände ryggen till i en sekund...). Gott blev det iaf!


IMG_20200314_134915.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 384
Senast: escodobe
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
484
Senast: tott
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 459
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 796
Senast: RedQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp