Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg precis ett klipp där en präst stod och höll gudstjänst sol vanligt. Men på bänkarna hade alla församlingsmedlemmarna skickat in porträtt på sig själva, så att prästen inte skulle känna sig ensam när han höll gudstjänsten :D

Lite roligt ändå :laugh: Även om det så klart är trist att folk inte kan vara där IRL!
 
Det blev 4-rätters, vinprovning och övernattning på The Winery Hotel på lördag :love: Hade ju kunnat skylla på att vi enbart vill supporta näringslivet men nu råkar jag också fylla år på söndag :D

Åh, där var mina föräldrar förra året, lät jättehärligt när de berättade! :love: Hoppas att ni får en trevlig helg, och grattis i förskott! :banana:
 
Fick tag på min mamma som fyller år idag och som är i alla riskgrupper som finns ungefär, gammal, diabetiker, blodtryck, njurar, etc, etc, etc. Tack och lov så följer de karantän och hon jobbar hemifrån och är ganska nöjd med det. Min mamma är hopplös och vägrar inse att hon behöver sakta ner på jobbet, även om jag vet att det hon gör är fantastiskt viktigt. :meh:

Tydligen är det just nu ett dödsfall i Kenya av covid, men de väntar fler eftersom vissa smittats. Det tror det har kommit via tyska eller italienska turister så Mombasa, kusten och många hotell där är under karantän. De har stängt alla flygplatser och jag hoppas innerligt att det hann stoppa det med tanke på slummen i Nairobi och andra ställen och det är mycket där de som mamma jobbar med finns (mikrofinans). Men så fantastiskt skönt att få en liten pratstund :love:
 
Är inte ungarna stora nog att själva bestämma var de vill bo?
Hon berättar såna motivationer för barnen så vist rätt, sen om man beror det på om man tycker sig behöva bry sig om regler och vad andra tycker. Om man tycker att man inte behöver det och inget händer från myndigheter så vad kan jag göra?
 
Fick dela på grisarna
Panik bara muckade gräl.
Men nu är de lite nöjda
Trodde dock jag hade Skrik längst bort men det var visst Panik
Visa bifogad fil 47567
Är det pojkar eller flickor som du har? Nästan alltid när marsvin börjar tjafsa med varandra så handlar det om någon form av obehag hos den som bråkar. Kan vara så banalt som mjäll, öronvax eller smutsig talgkörtel. Är det pojkar kan det vara skräp i pungsäcken eller snoppen, eller intorkad sperma som drar i pälsen. Är det honor kan det handla om brunst, eller kanske oftare hormonförändringar till följd av äggstockscystor.

Ofta brukar man kunna få ordning på tjafs genom en ordentlig rengöring av marsvinen. De är utpräglade flockdjur och mår inte bra av att inte ha åtminstone en kompis de kan umgås med i samma bur, utan galler emellan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 300
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 434
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 715
Senast: RedQueen
·
Tjatter Tydligen cirkulerar något stort drama på sociala medier nu med en känd youtubeprofils bror och hans sambo som håller på bråkar med...
Svar
14
· Visningar
1 298
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp