Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är jävligt nöjd med mig själv. Lyckades steka laxen perfekt med bra yta och perfekt rosa inuti så att den typ föll sönder. Smörstekt färsk sparris till och smörslungade några små potatisar. Gjorde därefter en hollandaise och avnjuter du middagen med ett bättre Alsace 🤤🤤
 
Nu ska jag ge mig ut en sväng, avskyr att jag anpassar det så det inte blir för sent pga. det där våldtäktsförsöket. Tänker dock att min hosta borde hålla folk på armlängds avstånd, och närmar sig någon får jag väl ljuga och skrika att jag har corona samtidigt som jag spottar på dem :p Trodde förresten att jag snarare behövde hålla ögonen öppna för nåt sånt här, eftersom jag träffat på en lite för social råbock flera gånger:
 
Önskar att jag vore rik och kunde köpa denna:

a53af657-a713-42f1-bb5b-188bf45601d0.jpg
 
Har lite smått ångest över att gå tillbaka till verkligheten på måndag. Har varit så skönt att leva i vab-bubblan hela veckan, chillat och varit ute i solen med sonen. Nästa vecka tillbaka till ett sjukhus i förmodad kaos med orolig personal och denna otäcka smitta inom samma väggar, även om jag inte jobbar på infektion och ”bara” är sekreterare så känns det olustigt :(
 
Katten har ätit upp kabeln som laddar min mobil, varför har de inte samma sort till Samsung platta och Samsung mobil? Trots att båda är usb-c. Jag måste pronto gräva fram en ny sladd. Tur att hon är söt :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 392
Senast: escodobe
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
495
Senast: tott
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 465
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 851
Senast: RedQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp