Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
WTF!?

Grannen dansade just in till denna. Husets partylåt! :rofl:


Vi har haft så sjukt många spårade efterfester i huset till denna hahaha. En snubbe i huset sträckte sig även i ryggen ganska allvarligt efter att ha försökt HJULA till denna :rofl:
Haha, älskar! :rofl:
Jag är inte van att kliva upp tidigt och göra fulla arbetsdagar på ett riktigt arbete, så jag ger helt enkelt upp :angel:
 
Det har varit en lång dag men nu ska jag äntligen få gå och lägga mig :D
Tidig väckning imorgon så jag kan köra hemifrån vid 6-tiden. Jobbar 6.45-16.15 och kör därefter till stallet. Hoppas sen på en lugn kväll :)
 
I stark kontrast med klippet som @tornblomma länkade så kollar jag på det här. Och visst heilar en snubbe långt fram till vänster inledningsvis? Eller är det bara ett missriktat försök att dansa?
 
Vilken härlig timme på ridbanan med några stallkompisar! Jag red min häst en stund av den tiden då två stallkompisar fick prova en varsin liten stund och första gången de galopperade henne och båda tyckte hon har så fin galopp 😍. Ena stallkompisens man provade; första gången i sitt liv han sitter till häst och han insåg att rida lätt i trav var verkligen inte lätt när man är ovan 😄. Jag red en annan stallkompis islänning barbacka för första gången och han skulle ju snurra av mig men icke! Dock öm i benen nu 😅.
Nu smakar det väldans bra med tacos och en starkcider kan jag säga 😋😄.
Det är fasen inte lätt att sitta ned i trav heller! :cautious::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 394
Senast: escodobe
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
497
Senast: tott
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 466
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 864
Senast: RedQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp