Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var precis ute med hundarna och insåg att det är svinkallt ute! Tydligen ska det bli många minusgrader imorgon på förmiddagen. Tur att det är lördag!
Säger du ja. Å ja ska till stallet. Lektion kl 9 i ett troligtsvis kylskåp/frys (ridhus). Lät som vi ev skulle ha WE, så kommer nog bli mycket skritt... vilket innebär att ja kommer frysa. 🥶🥶🥶

Nu ska ja däremot krypa under mitt varma täcke å försöka sova. 😁
 
Säger du ja. Å ja ska till stallet. Lektion kl 9 i ett troligtsvis kylskåp/frys (ridhus). Lät som vi ev skulle ha WE, så kommer nog bli mycket skritt... vilket innebär att ja kommer frysa. 🥶🥶🥶

Nu ska ja däremot krypa under mitt varma täcke å försöka sova. 😁
Termoridbyxor 👍👍
Och smidiga underställ. Och framförallt FODRADE ridskor. Finns inget värre än att frysa om fötterna !
 
och nu har jag jobbat sista dagen innan alla skolor stanger pa grund av Coronavirus ... anda aker jag in pa Mondag da min chef ville att jag "som ar sa positiv och bra med bade vuxna och barn" skulle vara med pa Mondag och dela ut mat. :cautious: Var och till vem jag inte, men jag ar en "duktig flicka" som kommer att gora mitt basta. :meh:

Jag har just pratat med sonen som jobbar innom tecknologi industin har i Oregon. (han ar en "software" arkitekt) pa hans jobb jobbar nu i stort sett alla hemifran och ingen reser nagonstans sedan flera veckor tillbaka. Han upplyste mig ochsa att alla andra tech firmor (Intel, Packard Hewlett, Amazon Tech, Nike, etc, etc, etc,) nu har samma policy.

I Kina tog det lite mer an en manad att "komma tillbaka" till normalt beteende fran att Chorona virus startade vid Chineese New Year. Nu borjar folk bete sig som innan och ga ut precis som innan Corona.
 
Ligger i sängen men ska masa mig upp. Herr katt har flaggat på sen kl 4 att han vill ha frukost. Och det är ljust! Och soligt! Kanske orkar en liten långsam promenad..promenad och sen förbi Ica när de öppnar vid kl 8...så får det nog bli. Sen har jag ett digert pappersjobb att åtminstone börja med idag (det är ett stort projekt för mitt trötta huvud, inget jag orkar med i ett svep utan lär ta en del i taget).
 
Vaken, har drömt detta:
Jag och min sambo (jag har ingen sambo men i drömmen hade jag) skulle åka till stan för att leta efter terrorister med corona. Det var mitt jobb som bestämt att det var min arbetsuppgift.
Vi åker in i en vit bil och i baksätet sitter tre skuggfigurer som liksom "glitchar" och I bland försvinner ur verkligheten men sen alltid kommer tillbaka. Deras fingertoppar består av vassa krokar.
Väl inne i stan går jag på schackturnering på guldbron. Jag vinner och de där skuggfigurera applåderar. Kommer sen på att jag har mens och att jag måste till en toa för jag har inget skydd på mig. Hittar en lucka i guldbron och kliver ner i en lång röd korridor med glasväggar. Inuti glasväggarna ligger tusentals kineser huller om buller staplade på varandra. I slutet av korridoren finns en toalett och jag gör mina bestyr.
När jag kommer ut har skuggfigurerna fångat in en person som går på händer men har huvudet vridet åt rätt håll. Det är en terrorist. Jag reagerar genom att bli jättearg eftersom jag inte vet hur mitt jobb vill att jag ska fånga dessa terrorister och hur jag ska göra för att inte bli smittad medan jag gör det.
Så jag börjar gå hem men går vilse hela tiden, blir förtvivlat ledsen, och sen vaknade jag 🤷‍♀️ 🙄
 
Vaken, har drömt detta:
Jag och min sambo (jag har ingen sambo men i drömmen hade jag) skulle åka till stan för att leta efter terrorister med corona. Det var mitt jobb som bestämt att det var min arbetsuppgift.
Vi åker in i en vit bil och i baksätet sitter tre skuggfigurer som liksom "glitchar" och I bland försvinner ur verkligheten men sen alltid kommer tillbaka. Deras fingertoppar består av vassa krokar.
Väl inne i stan går jag på schackturnering på guldbron. Jag vinner och de där skuggfigurera applåderar. Kommer sen på att jag har mens och att jag måste till en toa för jag har inget skydd på mig. Hittar en lucka i guldbron och kliver ner i en lång röd korridor med glasväggar. Inuti glasväggarna ligger tusentals kineser huller om buller staplade på varandra. I slutet av korridoren finns en toalett och jag gör mina bestyr.
När jag kommer ut har skuggfigurerna fångat in en person som går på händer men har huvudet vridet åt rätt håll. Det är en terrorist. Jag reagerar genom att bli jättearg eftersom jag inte vet hur mitt jobb vill att jag ska fånga dessa terrorister och hur jag ska göra för att inte bli smittad medan jag gör det.
Så jag börjar gå hem men går vilse hela tiden, blir förtvivlat ledsen, och sen vaknade jag 🤷‍♀️ 🙄

Du borde kontakta en drömtydare med den :D
 
Jag kan tydligen inte sova trots sovmorgon längre. Så nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och känner mig alldeles mosig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 297
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 434
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 715
Senast: RedQueen
·
Tjatter Tydligen cirkulerar något stort drama på sociala medier nu med en känd youtubeprofils bror och hans sambo som håller på bråkar med...
Svar
14
· Visningar
1 294
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp